Strona 7 z 15 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 150

Wątek: Witam

  1. #61
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2018
    Posty
    254
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław
    Mi też nie, dopóki nie otrzymałem prawidłowego kosztorysu i potwierdzenia telefonicznego. 2600zł to wartość wraku.

  2. #62
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    No to elegancko. Nie ma nic złego co by na dobre nie wyszło.

  3. #63
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    Tak z ciekawości, co wpłynęło na tak wysoką wycenę auta? Udokumentowywałeś wartość, miałeś jakieś opinie, czy skąd wzięli taką wartość? Oczywiście i tak za niska, ale racjonalna. Mi już dawno przy szkodzie w 25 letnim E34 wycenili auto na 3500zł, i to było ładnych parę lat temu. Więc interesujące skąd tu przy E32 wycena o 10k większa. To się powinno jeszcze dać podbić. Tak czy inaczej. Pisz odwołania. Nie masz nic do stracenia.

  4. #64
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Coś się faktycznie ruszyło chyba z tymi wycenami jak zdrożały składki. Ja w 2011 roku dostałem za swoją 750, 3000 PLN wyceny (żeby było śmieszniej to dostałem zwyżkę 800 PLN za nowe opony, bo tak to by było 2200 PLN, auto było w bardzo ładnym stanie) I szkodę całkowitą za zderzak 1600 PLN. Warta z OC sprawcy. Odwołania nic nie przyniosły, auto I tak zrobiłem ze swoich.

    Żeby było śmieszniej w sądzie przegrałem po jakimś roku I dopłaciłem do tego jeszcze 400 PLN kosztów sądowych.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 01-02-2019 o 08:22
    pozdrawiam Bartek

  5. #65
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2018
    Posty
    254
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław
    Nie mam pojęcia co wpłynęło na taką wycenę auta. Jej wartość została obniżona o nie całe 700zł ze względu na stan tapicerki i o 200zł za stan ogumienia. Nie mam czasu na walkę o wyższe odszkodowanie, firma to jakaś tragedia, ociąga się z wypłacaniem pieniędzy, których do tej pory nie otrzymałem. W dniu, w którym miałem otrzymać odszkodowanie otrzymałem pismo o odmowie wypłaty z powodu braku notatki policyjnej informującej o winie pojazdu, który brał udział w kolizji, co jest ich obowiązkiem, aby się o nią upomnieć do wydziału ruchu drogowego. Szkoda nerwów, których i tak już natraciłem, a nie mam ochoty na jakąkolwiek walkę z nimi. Jak mam otrzymać o 1000zł więcej, a stracić jeszcze więcej nerwów to wolę odpuścić, bo nie jest to tego warte. To co otrzymam wystarczy na pokrycie naprawy. Aktualnie wygląda to tak:





    Z takich grubszych oględzin to zwrotnica do wymiany z amortyzatorem, zgięty jeden górny wahacz. To było powodem wjechania koła do środka. Ogólnie wyleciało wszystko, wlatują nowe wahacze, nowe drążki, nowe łączniki, nowe amortyzatory, zwrotnica druga używka.

    Z własnej kieszeni do tej pory pokryłem zakup:

    - poduszki silnika Lemforder 2x
    - poduszki skrzyni biegów Febi Bilstein 2x
    - wentylator chłodnicy Febi Bilstein
    - uchwyty chłodnicy oryginał BMW 2x
    - chłodnica no-name ( jakościowo bardzo w porządku, nie mam zastrzeżeń )

    Wczoraj silnik odpalił bez problemu, chodzi tak jak przedtem. Bunia wkręca się na obroty, pali od strzała. Zniknęły również drgania silnika, więc jeśli ktoś odczuwa jakieś drgania na wolnych obrotach i nigdy nie wymieniał poduszek silnika, warto to zrobić. Różnica odczuwalna, bez porównania. U mnie jeszcze były oryginalne i już miały dość. Wycena lakiernika z blacharzem wyniosła 4 tysiące, elementy po mojej stronie. W czwartek jadę po wszystkie potrzebne elementy do polakierowania i poskładania jej do kupy. W ten czas planuję oddać fotele do obszycia nową skórą wraz z podsufitką. Mam nadzieję, że na wiosnę/kwiecień będzie gotowa.

    Co mnie jeszcze zaskoczyło, w samochodzie jest fabryczne webasto, o czym nie miałem pojęcia. Trzeba będzie się zainteresować tematem, aby je uruchomić. ;)
    Ostatnio edytowane przez motobiker ; 11-02-2019 o 22:08

  6. #66
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    Ja to webasto wygląda w e32? W którym miejscu jest? Gdzieś aż tak schowane że nie miałeś pojęcia?

  7. #67
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,300
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez bombel89 Zobacz posta
    Ja to webasto wygląda w e32? W którym miejscu jest? Gdzieś aż tak schowane że nie miałeś pojęcia?
    Znajduje się w komorze silnika i nie da się go nie zauważyć ;)

  8. #68
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jpj
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    818
    BMW
    E32/E46/4R
    Skąd
    PL
    Osobiście odwoływałbym się na twoim miejscu. Zrób sobie listę rzeczy uszkodzonych, podejdź do ASO niech Ci zrobią wycenę/fv proformę. Zaproponuj ubezpieczycielowi bezgotówkową naprawę za ten samochód. Zobaczysz, że nagle cena pójdzie w górę. Ja za swoją 1wszą E32 w pierwszej fazie dostałem 1,7kPLN <sic!>. Po kilku w/w zabiegach kwota wystarczyła na zakup kolejnej sztuki. Nie odpuszczaj!

    Powodzenia w reanimacji.

  9. #69
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2018
    Posty
    254
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław

    Post



    Zdjęcie z dnia dzisiejszego. Udało się dorwać wszystkie elementy w kolorze, ale i tak idzie do lakierowania cały bok, maska i zderzak, chcę mieć w takim stanie, aby cieszyła oko. Wszystkie potrzebne elementy/plastiki kupione.
    Widać wiele brakujących elementów, które oczywiście posiadam, ale samochód jest poskładany na "sztukę" metodami garażowymi. Maska nie spasowana, tam i tu trytyta itp. ;) Poskładana została z powodu przetestowania samochodu czy wszystko jest w porządku z silnikiem i czy prowadzi się jak powinna, a dwa to chciałem mieć pewność przed oddaniem do blacharza i lakiernika, żeby nie wydać kupy kasy na darmo. Silnikowo tak jak było, nie czuć w końcu drgań, zwrotnica inna, amor też. Kupiłem cały zestaw wahaczy, drążków kierowniczych, łączniki stabilizatora. Na miejsce starych amortyzatorów wleci komplet BERGH z 750i na grubej ladze, które już też mam.
    Cieszy mnie fakt dorwania zderzaka z wersją ze spryskami na reflektory i halogeny, których nie miałem, a mam zbiorniczek przystosowany do tego. Dorwałem również nowe fotele w kolorze mojej skóry, czekam na preparat do czyszczenia i porobię jakieś fotki, no i udało się ogarnąć stylingi 32 18" po renowacji. Przód 225/40 8j, tył 255/40 8,5j.



    Auto dzisiaj pojechało do blacharza i lakiernika 30km w jedną stronę o własnych siłach, na razie nic niepokojącego. Czas roboty około 2 tygodni, ja w ten czas poszukuje tylnych amortyzatorów z poduchami i kompletuje resztę potrzebnych rzeczy. Mam nadzieję, że do kwietnia będzie gotowa.

  10. #70
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jpj
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    818
    BMW
    E32/E46/4R
    Skąd
    PL
    I super. Gratulacje. Moja rada to posprawdzaj sobie zaworki, dysze w spryskiwaczach reflektorów przed ponownym montażem zderzaka. Tak samo rurki czy nie ciekną, oringi na dyszach reflektorów oraz uszczelkę zbiorniczka 61671378631. Nie używaj kompresora bo z racji wieku te plastikowe dysze lubią wyskakiwać podczas większego ciśnienia. Jak chcesz to mam osłony chrom oraz listwę w niezłym stanie do sprzedania + 300ml farby w kolorze Sibergrau do skóry z Colourlock.
    Ostatnio edytowane przez jpj ; 26-02-2019 o 14:00

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •