-
Doświadczony Użytkownik
a więc zapadła decyzja i auto dziś poszło na pierwszy serwis.
W skład ma wejść
1. Cały układ hamulcowy:
Tarcze przód i tył OEM
Klocki przód i tył OEM
Przewody hamulcowe w oplocie z kutymi końcówkami firmy HEL przód i tył
2. Układ chłodzenia
Termostat mishimoto 82 stopnie
Chłodnica nissens
węże wszystkie z 8szt OEM
korek chłodnicy
3. Zawieszenie
Airmatic kompletna regeneracja zarówno 4 amory jak i 4 miechy
Nowa pompa airmatic wabco
nowy filtr airmatic
4. tuning
Układ wydechowy tu będa na pewno kolektory baranowe czy krótkie czy długie ciągle się waham.
Krótkie mają tą zaletę, że katy zostają wstepne a długie je niweluja z jednej strony więcej mocy z drugiej boje sie wzrostu hałasu i spalania.
Rozważam w zasadzie cztery opcje wydechu
krótkie kolektory i oryginalne katy i sondy
krótkie kolektory sportowe katy mganflow i oryginalne sondy
długie kolektory bez katów wstępnych i sondy zostają
długie kolektory bez żadnych katów i sond
po za tym dolot owiniety bandażem termicznym i filry K&N
wydech też owiniety bandażem
no i na to wszystko program żeby to sie kupy trzymało
5. Osprzet silnika
nowe cewki bosch
nowe świece irydowe denso
nowe sondy ( o ile zostaną )
nowe paski i rolki już są
nowe napinacze już są
olej silnika motul
nowy olej kompresora
nowe łożysko rolki kompresora
likwidacja wyceiku oleju silnikowego
likwidacja trzeszczenia w lewym kole z zawieszenia
nowy płyn chłodniczy
6. Felgi proste nie spawane w idealnym stanie oryginalne
7. Detailing i powłoka ceramiczna na 4 lata
8. pedał gazu OEM
9. drugi kluczyk OEM
10. Szpera wavetrac typu torsen
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum