Tak reszta org.. ale w ostatnim tlumiku lataja resztki kata ale nie blokuja wydechu ...
koncowy łatałem bo zaczynał sie rozłazić lekko..
tylko katów brak reszta org.
Niby nie powinno spowodować spadku mocy ale po cos dostrajają mapę do katów.. tym bardziej ze u mnie jest wersja również bez katów na jakiś tam rynek.. I pewnie ukłąd inaczej jest zestrojony...
wiec metodą Słodowa... ze szprych nie bede bata zbijał.
Skoro tak skonfigurowali i podcisnienie wystepuje i dopalanie spalin nie spalonych itd.. to katy musza byc...
Z reszta zanim wszedlem grubo w bmw ktos mowil BMW nie lubi braku katów i to widac :(
Latajace resztki moga byc powodem zamieszania i tu bym szukal. Znam kilka M60 jezdzace juz kilka lat bez katow bez najmniejszego ubytku mocy.
Nie ma wersji mapy "bez katow" poniewaz sterownik nie jest w stanie wykryc czy katy sa czy nie (w silnikach M62TU owszem) jedyna inna mapa ktora istnieje to wersja na Jugoslawie i jest to mapa bez obslugi sond (brak korekcji dawki), tylko skad to wytrzasnac?
Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!
Dlatego jedziesz na hamownie i stroisz do wydechu który masz a nie wgrywasz magiczną mapę z internetów. Jak Dudmd w USA robi (zdalnie też kiedyś robił), kto w Polsce stroi sam chętnie się dowiem.
W M62nv spadek momentu poniżej 3k rpm jest odczuwalny po wycięciu katów. Auto wyraźnie dostaje kopa od 3k rpm i nie ciągnie tak raźnie i równiutko od dołu jak z katami. Pewnie kwestia tego w jaki sposób działają adaptacje a nie mapy.