Witam zastanawiam sie nad led markerami do e65 przed lifta sami wiecie jak to wyglada te 10w czy ile tam jest ?na zarowce szalu nie robi . Na allegro jesr tego ....j jest ktos kto ma to w aucie ? Albo zmiana ringow ?
 Led markery e65
 Led markery e65
				Witam zastanawiam sie nad led markerami do e65 przed lifta sami wiecie jak to wyglada te 10w czy ile tam jest ?na zarowce szalu nie robi . Na allegro jesr tego ....j jest ktos kto ma to w aucie ? Albo zmiana ringow ?
bylo:P e32 735 automat e34 525 td automat e36 320i e36 323i automat e38 740i automat e39 528i automat ,
obecnie e39 520i , e39 520i 400 tys km igła :) e65 730d individual
Cześć, kiedyś miałem te Led markery w przed i po liftowym E65, w dzień i tak się nie nadają do jazdy, słabo je widać...same ringi są za słabe w E65, w nocy... wyglądają lepiej niż Org. Mimo wszystko nie wiem czy bym ponownie to wkładał, szybko mi i te żarówki popaliło a wiadomo ile jest kombinacji w wymianą tego... Jeśli chcesz mieć ringi do jazdy dziennej, to jedynie wymiana zostaje, ale czy to będzie pasowało do niej? :)
 
 
				Żadne z ledów w E65 nie nadają się do jazdy w dzień bo nie jest kwestia ledów ,tylko lampy, a tego nie zmienicie
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
 
			
			 
					
				
			
			
			
				 
			
			 
			
				 
 
				Ja miałem 6W i za dnia w ogóle nie było widać, że cokolwiek świeci; nocą znacznie lepiej. Jak chcesz je używać jako że do jazdy dziennej, to musi być według mnie przynajmniej 50W. 20W widziałem w 3er i też za mocne to nie było.
U mnie z żywotnością było OK. Tzn. pierwsza partia świeciła lewa inaczej, prawa inaczej, wkrótce jednak prawa się spaliła. Zareklamowałem i dostałem nowe bez zwracania starych. One już świeciły przez 2,.5 roku bez najmniejszego problemu.
Wymiana w polifcie = zdejmowanie zderzaka. Nie jest to jakieś mega trudne. Na YT masz filmik ile z tym roboty:
Polift podobno idzie gładko bez demontażu zderzaka.
Ostatnio edytowane przez HTN ; 20-09-2018 o 12:38
Może i nie jest trudne, albo to ja mam trudności manualne :) w każdym razie... musiałem to robić ze 3 razy w nie długim czasie... bo tak jak napisałeś, lewy miał inna barwę niż prawy... i tez wymieniłem na gwarancji, niestety ten następny tez niedługo później wymiękł :D przy okazji udało mi się ułamać ten plastik który trzyma reflektor... Więc za 3Cim razem już miałem Org. założony i byłem szczęśliwy do końca :)