Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 50

Wątek: spadające drastycznie ceny e65

  1. #41
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka

    Post

    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Ten nadrabia ceną wszystkie poniżej 20k :D
    https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-se...-ID6B7aoD.html

    Dla mnie szukanie jelenia :D
    Aż mi się smutno zrobiło. Moja wyglądała niemal identycznie. Sprzedałem za 30% podanej ceny.

    Ceny e65 idą w dół, bo i F01 tanieje. e65 mało kto też naprawia - brakuje czasami kasy, czasami już cierpliwości. Taki sprzęt dojeżdża się do końca TUV i idzie na export, żeby nie brać odpowiedzialności za złom.
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 21-09-2018 o 16:23

  2. #42
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2018
    Posty
    23
    BMW
    E65 745d
    Skąd
    Piotrków
    e 65 są oczywiście bardziej skomplikowane 3x od e38 i mają swoje humory ,aczkolwiek coraz wiecej użytkowników przyznaje się do przebiegów 400 tys plus -np. na jednej grupie FB e65 padło pytanie o przebiegi-kilka osób posiadajacych 730d i 745d pisało że grubo przekroczyli 400 a jeden z nich był niemalże pewien ,że jeszcze 200 była cofnięta....panowie-to mimo całej "kapryśności" owych fur świadczy o ich całkiem niezłej wytrzymałosci (oczywiscie jak na współczesne auta). Pewnie wiele osób zaraz powie że wszystkie 12-14 letnie diesle mają ponad 800 tys i milion ale nie przeginajmy znowu w drugą stronę z tymi przebiegami...prawde trzeba wypośrodkować: owszem jak ktoś kupuje diesla na zachodzie to nie po to żeby robić nim 5 tys /rok tylko minimum 30-40 tys...(fakt powszechnie znany i niepodważalny). Zauważmy że pierwsze na rynek wtórny trafiają auta bardzo młode z ogromnymi przebiegami czyli 3-4 latki a przebiegi 180-300 tys (dlatego że są po prostu pierwsze dostępne i handlarze czyszczą je odrazu z komisów -czesc z nich cofa przebiegi-potem wychodzą prawdziwe kwiatki i potem obiegowa opinia przegina w drugą stronę-że jak diesel to robi minimum 80 tys rocznie...)-owszem jest to jakis procent diesli ale mysle że nie wiecej niz 20% .Około 60-70% mysle miesci sie w granicach standardowych czyli 30-40 tys na rok i trafiaja na rynek wtórny pare lat póżniej. Najpóźniej trafiaja diesle które robią relatywnie małe przebiegi i jest ich pewnie pon 10% ale oczywiscie takie też się trafiają.Niestety te im nowsze auta tym te przebiegi maxymalne beda się skracały-mysle że dla f01 osiągniecie przebiegu 500 tys jest wyczynem extremalnym ( oczywiscie na pierwszym silniku bez remontu jednostki). Tak gwoli ciekawostki dzis byłem swiadkiem rozmowy -dzwonił kolega mojego brachola do niego i psioczył na niezbyt udany wyjazd do chorwacji kilku-miesieczną pioną-auto po drodze padło i zabrała je laweta-dostał jedynke zastępczą ale niesmak pozostaje spory...

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik Awatar maciej 750il
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    276
    BMW
    BMW E 38 750 IL
    Skąd
    ŚLĄSK
    Cytat Zamieszczone przez greg belial Zobacz posta
    e 65 są oczywiście bardziej skomplikowane 3x od e38 i mają swoje humory ,aczkolwiek coraz wiecej użytkowników przyznaje się do przebiegów 400 tys plus -np. na jednej grupie FB e65 padło pytanie o przebiegi-kilka osób posiadajacych 730d i 745d pisało że grubo przekroczyli 400 a jeden z nich był niemalże pewien ,że jeszcze 200 była cofnięta....panowie-to mimo całej "kapryśności" owych fur świadczy o ich całkiem niezłej wytrzymałosci (oczywiscie jak na współczesne auta). Pewnie wiele osób zaraz powie że wszystkie 12-14 letnie diesle mają ponad 800 tys i milion ale nie przeginajmy znowu w drugą stronę z tymi przebiegami...prawde trzeba wypośrodkować: owszem jak ktoś kupuje diesla na zachodzie to nie po to żeby robić nim 5 tys /rok tylko minimum 30-40 tys...(fakt powszechnie znany i niepodważalny). Zauważmy że pierwsze na rynek wtórny trafiają auta bardzo młode z ogromnymi przebiegami czyli 3-4 latki a przebiegi 180-300 tys (dlatego że są po prostu pierwsze dostępne i handlarze czyszczą je odrazu z komisów -czesc z nich cofa przebiegi-potem wychodzą prawdziwe kwiatki i potem obiegowa opinia przegina w drugą stronę-że jak diesel to robi minimum 80 tys rocznie...)-owszem jest to jakis procent diesli ale mysle że nie wiecej niz 20% .Około 60-70% mysle miesci sie w granicach standardowych czyli 30-40 tys na rok i trafiaja na rynek wtórny pare lat póżniej. Najpóźniej trafiaja diesle które robią relatywnie małe przebiegi i jest ich pewnie pon 10% ale oczywiscie takie też się trafiają.Niestety te im nowsze auta tym te przebiegi maxymalne beda się skracały-mysle że dla f01 osiągniecie przebiegu 500 tys jest wyczynem extremalnym ( oczywiscie na pierwszym silniku bez remontu jednostki). Tak gwoli ciekawostki dzis byłem swiadkiem rozmowy -dzwonił kolega mojego brachola do niego i psioczył na niezbyt udany wyjazd do chorwacji kilku-miesieczną pioną-auto po drodze padło i zabrała je laweta-dostał jedynke zastępczą ale niesmak pozostaje spory...
    Byłem z moją X3 E83 2006r silnik M57N biturbo umówić się na regenerację turbin. Przebieg mam 420 tys.
    Kupiłem ją świadomie znając historię z 320 tys.
    Olej zmieniam co 10 max 12 plus wszystkie filtry. Rozrząd,wtryski,zawieszenie ori.
    Podjechał gość F10 535 d.2014 r.Przebieg 210 tys kupiona w Premium Selection.
    Diagnoza. Turbiny,rozrząd, maglownica itp.
    Nie mówię że to są brzydkie auta ale ta jakość.


    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  4. #44
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Była swego czasu eFa 730d z przebiegiem 800k km.

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik Awatar maciej 750il
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    276
    BMW
    BMW E 38 750 IL
    Skąd
    ŚLĄSK
    I tu nasuwa mi się pytanie.
    Może gdyby nie patrzeć na "wytyczne "serwisu odnośnie wymiany oleju,przeglądów itp czy jesteśmy w stanie uzyskać takie przebiegi.
    Oczywiście, autostrada,jazda miejska to wszystko ma wpływ. Myślę też iż trzeba mieć trochę szczęścia. Mamy w firmie 2 VW Craftery nowe z salonu. Pojechałem na pierwszy przegląd po 10 tys. Obsługa oczy jak 5 zeta.Co ten gościu chce.
    Przecież olej co 30 a filtr powietrza co 60!
    Ale klient chce.
    Pomimo tego że każdy przegląd robiłem co 10 tys( jazda 100%miasto ,samochody chlodnie )wymieniali turbinę przy 46 tys.
    Kierowca doświadczony.
    Ciekawe czy w dobie E32 ,E38 też zdarzały się usterki losowe?E65 wiadomo elektronika. Nowe sami słyszymy.
    W sumie myślę tak jak ktoś z was wcześniej napisał, jesteśmy trochę niewolnikami tych czasów. Chcesz mieć nową super furę -musisz mieć wór kasy.
    Owszem kiedyś też tak było. 7-ma kosztowała. Z tą różnicą ze właściciel wiedział za co płacił.

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  6. #46
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice

    Post

    Cytat Zamieszczone przez maciej 750il Zobacz posta
    I tu nasuwa mi się pytanie.
    Może gdyby nie patrzeć na "wytyczne "serwisu odnośnie wymiany oleju,przeglądów itp czy jesteśmy w stanie uzyskać takie przebiegi.
    Oczywiście, autostrada,jazda miejska to wszystko ma wpływ. Myślę też iż trzeba mieć trochę szczęścia. Mamy w firmie 2 VW Craftery nowe z salonu. Pojechałem na pierwszy przegląd po 10 tys. Obsługa oczy jak 5 zeta.Co ten gościu chce.
    Przecież olej co 30 a filtr powietrza co 60!
    Ale klient chce.
    Pomimo tego że każdy przegląd robiłem co 10 tys( jazda 100%miasto ,samochody chlodnie )wymieniali turbinę przy 46 tys.
    Kierowca doświadczony.
    Ciekawe czy w dobie E32 ,E38 też zdarzały się usterki losowe?E65 wiadomo elektronika. Nowe sami słyszymy.
    W sumie myślę tak jak ktoś z was wcześniej napisał, jesteśmy trochę niewolnikami tych czasów. Chcesz mieć nową super furę -musisz mieć wór kasy.
    Owszem kiedyś też tak było. 7-ma kosztowała. Z tą różnicą ze właściciel wiedział za co płacił.

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
    Sąsia jeździł skoda rapid 1.2 turbo. Służbowa. Przy około 100 tyś coś zaczęło być słychać rozrząd ale aso powiedziało jeździć dalej potem zmienimy. Przy 135 wymienił PIERWSZY RAZ ! klocki hamulcowe przód i tył a przy ok 150 oddał i dostał Octavie. Z tego co wiem oleje wymieniane jak aso przykazało czyli raczej nie często. Większych awarii nie pamietam.
    Ostatnio edytowane przez Aldik ; 22-09-2018 o 11:48

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik Awatar maciej 750il
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    276
    BMW
    BMW E 38 750 IL
    Skąd
    ŚLĄSK
    Cytat Zamieszczone przez Aldik Zobacz posta
    Sąsia jeździł skoda rapid 1.2 turbo. Służbowa. Przy około 100 tyś coś zaczęło być słychać rozrząd ale aso powiedziało jeździć dalej potem zmienimy. Przy 135 wymienił PIERWSZY RAZ ! klocki hamulcowe przód i tył a przy ok 150 oddał i dostał Octavie. Z tego co wiem oleje wymieniane jak aso przykazało czyli raczej nie często. Większych awarii nie pamietam.
    Też ma caddy 1.2 turbo. Od nowości. 90 tys zero awarii. Silnik jeszcze na łańcuchu (podobno felerny rozrząd )
    Teraz następną generację zmienili na pasek i dołożyli 10 KM.
    Olej tez co 10-12 tys. Zobaczymy co dalej.

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  8. #48
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    800
    BMW
    e38 728, E39 523, E53 3.0i
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Ostatnio się zastanawiam kupić e38 4,4 czy e65 4,4. Te usterki elektroniki w e65 to są do ogarnięcia dla średnio zaawansowanego użytkownika ? Czy tylko ratuje mistrz elektroniki ?

  9. #49
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2018
    Posty
    23
    BMW
    E65 745d
    Skąd
    Piotrków
    Cytat Zamieszczone przez czerwony16 Zobacz posta
    Ostatnio się zastanawiam kupić e38 4,4 czy e65 4,4. Te usterki elektroniki w e65 to są do ogarnięcia dla średnio zaawansowanego użytkownika ? Czy tylko ratuje mistrz elektroniki ?
    zależy...ja mam e65 v8 4.4 diesel i e60 v8 4.4 benz- e60-serwis do konca w Hamburgu -kupiona poltora roku temu od pierwszego własciciela z przebiegiem 133 tys-auto praktycznie niezużyte,e65 przebieg zaraz 300 tys - wydawało mi się ,że e65 bedzie skarbonką i bede musiał sporo inwestować a e60 niewiele, ale jest zupełnie odwrotnie-z e65 nic sie nie dzieje za to w e60 co chwile jakies irytujace pierdoły. Ogólnie e60 (przypuszczam ze e65 podobnie choc wieksze) z tym silnikiem świetnie jeździ -naprawde mozna ten silnik polubić,ale skłaniam się do stwierdzen czesci użytkowników ,że to silnik specjalnej troski-choć pewnie dużo osób tez ma racje ze winien jest sam serwis ,który sporadycznie wymieniał olej w tych silnikach i z tego powodu wiekszosc usterek- słynna cieknaca rurka,uszczelniacze zaworowe,hałasujacy rozrzad,wycieki z silnika etc etc...u mnie ze wzgledu na jeszcze niewielki przebieg wiekszosc tych "awarii"nie wystąpiła ale wystarczy się wgłębić w forum ,żeby zrozumiec że to tylko kwestia czasu...chyba po prostu trzeba się z tym pogodzić i zrobic jak radził mi kiedys Sebastian z tego forum przez tel: po prostu silnik na stół i wyeliminowac w nim wszystkie bolączki za jednym zamachem. Jesli dzis miałbym kupowac bmw z benzynowym v8 szukałbym zadbanej e38.

  10. #50
    Zaawansowany Użytkownik Awatar wm10589
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    283
    BMW
    Było E65 750i jest Dodge Grand Caravan 3.6
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Zależy co rozumiesz, przez określenie średnio zaawansowany elektronik, ale w moim zdaniem większych problemów możesz oczekiwać od strony mechanicznej np. wypadające zapłony. Elektronika w tym samochodzie to chyba najmniejszy problem.

Podobne wątki

  1. [silnik] Spadające obroty po dodaniu gazu na zimnym silniku
    Przez Rafi84 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-11-2014, 19:53
  2. [silnik] Spadające obroty zimnego silnika
    Przez tiger81 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-04-2013, 14:59
  3. [elektryka] Falujące obroty i spadające napięcie
    Przez michaelp492 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 09-11-2012, 15:49
  4. [silnik] Spadające obroty po zapłonie na benzynie
    Przez Kuna w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-05-2012, 12:49
  5. [E23] Do ceny.
    Przez Adus81 w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-03-2012, 20:16

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •