Panowie.... Co do tego automatycznego obiegu powietrza to moje auto jest z sierpnia 1990 i według oryginalnych naklejek było na czynniku R12. Czyli stara klima... a jak kolega pisze w starych ponoć nie występowały "A" w kółku... rozumiem przez słowo stary układ: czynnik R12. Jednak poprzednik już w Polsce 6 lat temu zmienił na czynnik R134A i obecnie jest z nowymi czyli nakręcanymi zaworkami napełniania klimy.. nie wiem czy będziecie kaman o co mi biega....

Więc występowało w starej R12 i w nowej R134A po 1990 ....więc moim zdaniem "A" w kółku zależało od wersji wypasu jakie zamawiał klient...

To teraz mi jeszcze powiedzcie dlaczego w moim aucie i nie tylko w moim okrągłe pokrętła z temperaturą ten z lewej strony przy (przekręceniu,skręceniu)włączeniu minimalnej temp. robi takie "klik" przy min. a ten z prawej po skręceniu do min. nie robi "klik" ale oba są ustawione na tym samym położeniu.... spotkałem oprócz mojej dwie 7er e32 które tak miały... Czy to jest z czymś powiązane???