-
Zaawansowany Użytkownik
a w kości masz zasilanie, masę, sprawdz jak nie sprawdzałeś. Jak nie masz zasilania to bezpieczniki sprawdz, kolejny krok to przekażnik, następnie czujnik ciśnienia w układzie klimy. W e38 nie wiem dokładnie gdzie jest przekażnik od wentylatora i głuwny duży (gabaryt) bezpiecznik. Zwykły wentylator taki jak masz Ty (z oporami) miałem w poprzednim aucie e39. Tam bezpiecznik był za schowkiem nad nogami pasażera. Myśle ze w E38 też tam powinien być. A tak na marginesie to sprawdzałeś jeden czy oba? Pownny być dwa pierwszy bieg (najczęściej pada rezystor), drugi bieg w 99% sprawny i bieg trzeci zasilanie bezpośrednio plusem (bez opornika). Moze sprawdzałeś sprawny, ten od drugiego biegu. Żeby drugi sie włączył musi zebrać się wieksze ciśnienie w układzie. Pierwszy powinien sie włączać odrazu po włączeniu klimy. Najlepiej sprawdzisz jak je rozepniesz bo w kości może Ci pokazać rezystancję drugiego lub silnika a nie opornika. Takim sposobem nie masz pewnosci co do prawidłowości pomiaru. No ale to tylko w woli wyjaśnienia napisałem bo tyle powinieneś wiedzieć.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum