Czy ktoś może posiada schemat elektryczny klimatyzacji do 728 96 rok?
Czy ktoś może posiada schemat elektryczny klimatyzacji do 728 96 rok?
E23 728 - E38 728 - E60 520d - E65 750i
kolego, precyzyjniej:
manualna, klimatronik, z nowym klimatronikiem. co potrzeba ze schematu.
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de
Klimatyzacja jest manualna (na pokrętła). Potrzebuję schemat, ponieważ nie załącza się wiatrak klimy, choć jest sprawny. Szukamy przyczyny.
E23 728 - E38 728 - E60 520d - E65 750i
Wiatrak sie nie kreci....rezystor na wiatraku.
Podepnij wiatrak pod 12v - dziala, sprawdz prad na wtyczce - jest to rezystor.
Temat juz obgadywany - funkcja szukaj!!!!
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de
Rezystor jest dobry, też sprawdzałem...
E23 728 - E38 728 - E60 520d - E65 750i
a w kości masz zasilanie, masę, sprawdz jak nie sprawdzałeś. Jak nie masz zasilania to bezpieczniki sprawdz, kolejny krok to przekażnik, następnie czujnik ciśnienia w układzie klimy. W e38 nie wiem dokładnie gdzie jest przekażnik od wentylatora i głuwny duży (gabaryt) bezpiecznik. Zwykły wentylator taki jak masz Ty (z oporami) miałem w poprzednim aucie e39. Tam bezpiecznik był za schowkiem nad nogami pasażera. Myśle ze w E38 też tam powinien być. A tak na marginesie to sprawdzałeś jeden czy oba? Pownny być dwa pierwszy bieg (najczęściej pada rezystor), drugi bieg w 99% sprawny i bieg trzeci zasilanie bezpośrednio plusem (bez opornika). Moze sprawdzałeś sprawny, ten od drugiego biegu. Żeby drugi sie włączył musi zebrać się wieksze ciśnienie w układzie. Pierwszy powinien sie włączać odrazu po włączeniu klimy. Najlepiej sprawdzisz jak je rozepniesz bo w kości może Ci pokazać rezystancję drugiego lub silnika a nie opornika. Takim sposobem nie masz pewnosci co do prawidłowości pomiaru. No ale to tylko w woli wyjaśnienia napisałem bo tyle powinieneś wiedzieć.