Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Schemat elektryczny klimatyzacji

  1. #1
    Vip Vip Awatar tomcad
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    493
    BMW
    E38 728 '96
    Skąd
    Kraków

    Schemat elektryczny klimatyzacji

    Czy ktoś może posiada schemat elektryczny klimatyzacji do 728 96 rok?
    E23 728 - E38 728 - E60 520d - E65 750i

  2. #2
    7er Freak Awatar Greg38
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Skąd
    DE/PL
    Blog
    18
    kolego, precyzyjniej:

    manualna, klimatronik, z nowym klimatronikiem. co potrzeba ze schematu.
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  3. #3
    Vip Vip Awatar tomcad
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    493
    BMW
    E38 728 '96
    Skąd
    Kraków
    Klimatyzacja jest manualna (na pokrętła). Potrzebuję schemat, ponieważ nie załącza się wiatrak klimy, choć jest sprawny. Szukamy przyczyny.
    E23 728 - E38 728 - E60 520d - E65 750i

  4. #4
    7er Freak Awatar Greg38
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Skąd
    DE/PL
    Blog
    18
    Wiatrak sie nie kreci....rezystor na wiatraku.
    Podepnij wiatrak pod 12v - dziala, sprawdz prad na wtyczce - jest to rezystor.
    Temat juz obgadywany - funkcja szukaj!!!!
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  5. #5
    Vip Vip Awatar tomcad
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    493
    BMW
    E38 728 '96
    Skąd
    Kraków
    Rezystor jest dobry, też sprawdzałem...
    E23 728 - E38 728 - E60 520d - E65 750i

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    a w kości masz zasilanie, masę, sprawdz jak nie sprawdzałeś. Jak nie masz zasilania to bezpieczniki sprawdz, kolejny krok to przekażnik, następnie czujnik ciśnienia w układzie klimy. W e38 nie wiem dokładnie gdzie jest przekażnik od wentylatora i głuwny duży (gabaryt) bezpiecznik. Zwykły wentylator taki jak masz Ty (z oporami) miałem w poprzednim aucie e39. Tam bezpiecznik był za schowkiem nad nogami pasażera. Myśle ze w E38 też tam powinien być. A tak na marginesie to sprawdzałeś jeden czy oba? Pownny być dwa pierwszy bieg (najczęściej pada rezystor), drugi bieg w 99% sprawny i bieg trzeci zasilanie bezpośrednio plusem (bez opornika). Moze sprawdzałeś sprawny, ten od drugiego biegu. Żeby drugi sie włączył musi zebrać się wieksze ciśnienie w układzie. Pierwszy powinien sie włączać odrazu po włączeniu klimy. Najlepiej sprawdzisz jak je rozepniesz bo w kości może Ci pokazać rezystancję drugiego lub silnika a nie opornika. Takim sposobem nie masz pewnosci co do prawidłowości pomiaru. No ale to tylko w woli wyjaśnienia napisałem bo tyle powinieneś wiedzieć.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •