Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: F01 7xx Amortyzatory EDC i sprezyny

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Ehhh Coraz częstsza opinia w takich tematach....czemu mnie to nie dziwi..??? Ekonomia,Panowie ekonomia...niestety ale wychodzi po czasie..

  2. #12
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Każdy przedmiot się zużywa i nieprawdą jest, że kiedyś było lepiej (historia E32 750i https://www.my750.com/). Stopień zużycia zależy od sposobu użytkowania. Auta 10+ lat swoje najlepsze czasy mają najprawdopodobniej za sobą. Tak było, tak jest i tak będzie.

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Każdy przedmiot się zużywa i nieprawdą jest, że kiedyś było lepiej (historia E32 750i https://www.my750.com/). Stopień zużycia zależy od sposobu użytkowania. Auta 10+ lat swoje najlepsze czasy mają najprawdopodobniej za sobą. Tak było, tak jest i tak będzie.
    Ja tam jednak swoje wiem. :) E32 może niekoniecznie z V12 ale z innymi motorami ,solidnymi r6 czy np.takie W124 robiły po ponad milion kilometrów ,ba jeżdżą nawet do dziś i nie sprawiają tyle kłopotów co ówczesne piękne samochody . Damned tych dzisiejszych czasów nie oszukasz a na pewno nie sam siebie.
    Oczywiście ,że w dużej mierze dużo zależy od sposobu użytkowania, ale to i tak niewielki procent którym przedłużysz żywot dzisiejszym wyrobom które są świadomie produkowane ze słabej jakości materiałów z przyczyn oczywistych. Producentowi zależy tylko aby produkt wytrzymał czas jakim jest objęty gwarancją a i to czasami się nie udaje więc na co tu można więcej liczyć.
    Dzisiejsze BMW to piękne samochody z niesamowitą technologią, ale trzeba je kupić nowe, zrobić 100kkm i koniec uciechy. Potem będą generować problemy i to jest nieuniknione. E32 po 100kkm było dopiero dobrze dotarte.

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Ja miąłem E32 i kasy wpakowałem mega w nia, sypało się więcej jak w E65. Tak w skrócie i dodam, że trypla nie kupiłem.
    Co do amorków to w sumie droga zabawka ale raczej bym regenerował.

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Aldik Zobacz posta
    Ja miąłem E32 i kasy wpakowałem mega w nia, sypało się więcej jak w E65. Tak w skrócie i dodam, że trypla nie kupiłem.
    Co do amorków to w sumie droga zabawka ale raczej bym regenerował.
    Jasne Aldik, tylko nie bierzesz pod uwagę jednej rzeczy: że często za cenę naprawy jednej usterki w F-ce można doprowadzić takie E32 czy E38 do ideału ;)

  6. #16
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez Słowik Zobacz posta
    Jasne Aldik, tylko nie bierzesz pod uwagę jednej rzeczy: że często za cenę naprawy jednej usterki w F-ce można doprowadzić takie E32 czy E38 do ideału ;)
    Nie można chyba tak porównywać. EDC miałeś i w E32 i w E38 i jego naprawa była podobna w kosztach. Zrobienie generalki w takim motorze jak mam ja N54 jest zapewne tańsze, niż robienie generalki w takim M73 czy nawet M62, ale pewnie droższe niż w M52/M54. Nie będę wspominał o problemach z blacharką w E32 i E38, który w ogóle nie istnieje w F01 jak i np w E65.

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Nie można chyba tak porównywać. EDC miałeś i w E32 i w E38 i jego naprawa była podobna w kosztach. Zrobienie generalki w takim motorze jak mam ja N54 jest zapewne tańsze, niż robienie generalki w takim M73 czy nawet M62, ale pewnie droższe niż w M52/M54. Nie będę wspominał o problemach z blacharką w E32 i E38, który w ogóle nie istnieje w F01 jak i np w E65.
    Ok, tylko że większość E38 nie mówiąc o E32 nie miało EDC tylko zwykłe amorki których chyba w F wogóle nie ma. Poza tym nie ma o czym gadać. W F jest 1000 rzeczy więcej do zepsucia i nikt mi nie powie, że koszta utrzymania są takie same jak 32 czy 38. Blacha też kiedyś w końcu zacznie sprawiać kłopot. Nic nie jest wieczne.

  8. #18
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Koszty utrzymania mogą być takie same :) ale koszty napraw faktycznie już nie :) na dyskusję na takie tematy to by flaszki zabrakło ;) Każdy ma jakieś priorytety. Gdybym miał zadbane E32 to szkoda byłoby mi go używać jako daily car. Mieć z kolei niezadbane, to strach byłoby gdzieś dalej jechać. Ja potrzebuję auta w trasy i stąd padło na auto młode.

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Koszty utrzymania mogą być takie same :) ale koszty napraw faktycznie już nie :) na dyskusję na takie tematy to by flaszki zabrakło ;) Każdy ma jakieś priorytety. Gdybym miał zadbane E32 to szkoda byłoby mi go używać jako daily car. Mieć z kolei niezadbane, to strach byłoby gdzieś dalej jechać. Ja potrzebuję auta w trasy i stąd padło na auto młode.
    Damned, dlatego najlepiej mieć 2 auta. Nowy na co dzień ( nie koniecznie BMW ) i klasyka w garażu :) Ja poszedłem właśnie ta drogą ;)

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    W ten sposób dochodzimy do setna - w Mercedesie W124 nie było totalnie niczego i tylko dlatego uchodzi za bezawaryjny. Wyjąć wtryski, turbiny, automaty 8 biegowe, xdrive, klime itd itp z F i mamy auto w którym olej zmienia się co 100tyś a rozrząd nalezy zmienić co 2 miliony km nie rzadziej niż co 50 lat...

Podobne wątki

  1. e38 sprezyny JAMEX
    Przez Cypcyk w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 17-07-2016, 13:00
  2. sprezyny tyl
    Przez Bartosz LU w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 07-10-2015, 22:46
  3. Sprezyny e65
    Przez gutekbialystok w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-08-2015, 11:10
  4. sprezyny
    Przez prokuna w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 31-01-2014, 17:01
  5. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-07-2012, 09:04

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •