Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: n62b44 6hp26 zdjęta skrzynia co warto zrobić ?

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Masters Zobacz posta
    Są tam zębatki .... coś ala sprzęgło i lata wokół osi.
    Jak się nałoży konwerter na skrzynię to też jest luz jak się go wygina lewo prawo ... to normalne czy ma być na sztywno
    Wszystko OK. To, co lata to pompa konwertera - niejako odbiornik momentu. Siedzi wycentrowana na wałku od skrzyni, a po zdjęciu lata, bo to element luźno pracujący w konwerterze. Wszystko jest OK - ma luźno latać.


    Do założenia simeringa 10 przygotuj sobie długą dopasowaną do uszczlniacza rurkę, bo dosyć trudno go nabić bez ściągania pompy. Siedzi bardzo ciasno, więc bardzo ważne jest, żeby ładnie i równo go wsadzić na miejsce - uważaj, żeby go nie zdeformować przy montażu. Uważaj też przy zakładaniu ciężkiego konwertera (ok. 20-25kg), żeby tego uszczelnienia nie uszkodzić.

    Zakładanie konwertera to bardzo istotna sprawa. Najlepiej sobie najpierw zmierzyć jak głęboko siedzi podczas ściągania skrzyni. Jeśli tego nie zrobiłeś, to nie ma stresu, ale uważnie obserwuj jak będziesz zakładał skrzynię - konwerter musi być tak głęboko w skrzyni, że jak przyłożysz skrzynię do silnika, to ma się on jeszcze cofnąć o kilka mm. Jeśli się nie daje cofnąć, to znaczy, że za płytko siedzi i musisz nim jeszcze pokręcić i potrząsnąć przy jednoczesnym lekkim wciskaniu go na miejsce. Konwerter warto zalać olejem, ale tutaj uwaga - wlej po samą szyjkę, odczekaj i wlej znowu - wypełnienie konwertera olejem nie idzie tak szybko, jakby mogło się zdawać.

    Dodam tylko w nawiasie, że jakby ktoś robił mechatronikę przy okazji, to poza sześcioma tłoczkami i okularami warto też wymienić suwaki.
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 14-08-2018 o 20:46

Podobne wątki

  1. [skrzynia] BMW e65, skrzynia ZF 6HP26 szarpie z 2 na 3 i na odwrot.
    Przez Smoku w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2021, 15:51
  2. [skrzynia] 730d Skrzynia 6HP26 - tryb awaryjny - kody błędów
    Przez Rapik w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-02-2016, 15:12
  3. [skrzynia] E65 gdzie można zrobić upgrade skrzyni 6hp26 trójmiasto okolice
    Przez doto04 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-09-2014, 23:05
  4. [skrzynia] Skrzynia ZF 6HP26.. szarpnięcia przy redukcji ???
    Przez Simon w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 26-02-2013, 16:19
  5. [skrzynia] SKRZYNIA NIE ZRZUCA NA N 6hp26 745i
    Przez AREK 735 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 07-01-2013, 20:45

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •