Potwierdzam, miałem ten sam objaw tego lata. Z lewej strony wiało cieplej - było mało czynnika.
Potwierdzam, miałem ten sam objaw tego lata. Z lewej strony wiało cieplej - było mało czynnika.
EX: Audi 100 2.3 '84, Audi V8 4.2 '91, BMW E32 735iA '88, BMW E30 318i '90 Coupe, BMW E30 318i '94 Touring, BMW E65 745i '02
JEST: BMW E30 318iAC '92, BMW E65 750i Individual '07, Corvette C3 '77, Ford Thunderbird '60
Jeśli będzie mało czynnika to czynnik chłodniczy nie będzie się rozprężał tak jak powinien i wtedy mamy efekt podwyższonej temperatury w kratkach nawiewowych. Dla ciekawostki dodam że brudna chłodnica też ma wpływ na temperaturę powietrza w kratkach ale to odczujemy dopiero przy jeździe w korkach czy po prostu przy wolnej jeździe.
Jeśli serwisant napełni układ zbyt dużą ilością czynnika to może uszkodzić sprężarkę. Tak pokrótce o klimatyzacjach i chłodnictwie.