Nie no spoko. Niech będzie zapocenie :)
Nie no spoko. Niech będzie zapocenie :)
Dzisiaj będę wszystko spr. to cyknę fotkę...
No więc wlazłem pod auti i spr. wszystko. Stabilizator przód suchy, tył suchy. Otworzyłem zbiorniczek i płynu rzeczywiście było tak blisko tej wartości dolnej na skali - 20 stopni. Dolałem płynu do maks wartości na skali - 80 stopni. Błąd niby dalej był. Wystarczy, że przejadę kawałek, zgaszę auto, zapalę i błędu nie ma. Teraz gasiłem, zapalałem i nic się nie pokazało, zobaczymy rano po dłuższym postoju.
To co pokazuje ISTA:
Macie jakieś pomysły co dalej, jak błąd będzie się wyświetlał. Odczucia z jazdy są takie jak były, że DD działa.
Poczekajmy czy sie bedzie wyświetlał.........nie ma co proroczyć :)
Dlaczego nie masz isty po PL ?
A nie wiem, mam ISTA+, pewnie nie umiałem zainstalować. Ale dla mnie to bez różnicy czy PL czy ENG.
Aaaaaa to dla mnie różnica wielka bo z ENG to ja debil jestem
No i niestety rano znowu błąd 🤔
Przejechałem 50m od zapalenia, zgasilem auto, błąd powrócił. Przejechałem 500 m zrobiłem to samo i błędu nie ma 🤔 jakieś pomysły?
I jeszcze jedno pytanie, w którym dokładnie miejscu jest pompa wspomagania dla dynamic drive?
Wyjmij czujnik i sprawdź czy nie jest zgnity.
Jeśli nie, to miernikiem sprawdź przejście. Jeśli nie pokaże zwarcia, to sprawdź czy czujnik zareaguje na magnes.
W zbiorniczku płynu chłodzącego miałem przypadek gdzie element, ruchomy(wyglada trochę jak pumeks) rozpadł się i nie było co podnosić magnesu
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms