Mia³em tak samo urwany króciec. Nowa ch³odnica, tylko i wy³±cznie.
Nowa ch³odnica ju¿ czeka na woln± chwilkê.
To co, ¿e diesel? Pewnie ¶wiece zalane;)
Kup od razu nowe visco. Pamiêtaj tylko ¿e przed odpaleniem po monta¿u lub przed monta¿em nowe visco musi byæ z 12 godzin w pozycji pionowej ,czyli takiej jak jest zamontowane w aucie.
Visco to jeszcze powinno byæ tak czy inaczej przechowywane w pozycji pionowej, aby zapobiec wyciekaniu oleju, czy co¶ w ten deseñ.
niektóre wê¿e nadajê siê jednak do wymiany po tylu latach,bo s± spuchniête przy samych cybantach ,szczególnie te dochodz±ce do ch³odnicy
nie s± to jakie¶ gigantyczne koszty zwa¿ywszy na to,ze w wiêkszo¶ci wystêpuj± w zamiennikach
jak uszkodzone to trzeba wymieniæ je¿eli dobre to ja ju¿ takiej profilaktyki nie stosuje, wyrzucanie kasy w b³oto :)
To moja polityka jednak ró¿ni siê od Twojej. Nie mówiê ¿eby wyrzucaæ pieni±dze i wymieniaæ dobre na nowe, ale pewne elementy lepiej od razu wymieniæ bo znaj±c ¿ycie zem¶ci siê szybciej ni¿ siê cz³owiek tego spodziewa a ich koszt jest ni¿szy ni¿ sama robota i wkur..anie siê nad ponownym grzebaniem przy tym samym.
Chyba siê nie rozumiemy je¿eli czê¶æ jest uszkodzona to wymieniasz a kiedy uznajesz ¿e s± dobre to nie wymieniasz, ale pewne elementy mimo ¿e dobre to wymieniasz, orginalny w±¿ wcale nie jest taki tani a z zamiennikami bywa ró¿nie czasami ten "stary" orginalny poci±gnie d³u¿ej ni¿ nowy zamiennik. Sam o tym doskonale wiesz i moim zdaniem nie ma co byæ nadgorliwym.