Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: Zakup e65 730i a wyposazenie ktore omjac.

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    379
    BMW
    f01
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez BOSS Zobacz posta
    Sorry nie obraz sie ale jesli alternator czyt. 500-1000zl skresla wg Ciebie dany model samochodu to omijaj serie 7 szerokim lukiem- auta bez turbin/czujnikow itp z lat 80-90 ktore sie nie psuly niestety juz w wiekszosci nie istnieja... mimo braku wprogramowanych defektow rdza ich nie rozpieszczala- ewentualne nieliczne sztuki smigaja jeszcze na zoltych blachach.
    Flaszka X100

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,346
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
    Ja mam trzy lata E65 M54 ale to już wszyscy wiedzą Ciągle chodzi mi po głowie sprzedaż ale serce a raczej rozum mówi żeby nie sprzedawać
    Miro, nie sprzedawaj, dopóki kolejnego modelu nie będziesz chciał kupić. Z doświadczenia Ci piszę :P. Ja zmieniłem na... Passata B8 , bo kufra potrzebuję i teraz odwracam głowę, jak tylko wiedzę e65, czy F01.

    Cytat Zamieszczone przez kmiecik Zobacz posta
    C...po ciuchu mam głęboko w świadomości walkę bmw e65 vs... chrysler 300c :) natomiast ten drugi tylko w wersji hemi.
    Też miałem taki dylemat przez chwilę, ale uwierz mi, 300C jest daleko daleko nawet za najbiedniejszą wersją e65.

    Cytat Zamieszczone przez kmiecik Zobacz posta
    prosta 5 biegowa skrzynia, brak zbednej elektroniki, jedynie silnik 5.7 ale w tym przypadku to na plus, bo nie jest to awaryjna jednostka, no i wyglad... ale to indywizualna kwestia)
    Musisz w takim razie jeszcze poczytać. Skrzynia jest na podobnym poziomie zaawansowania w obu samochodach; ma jedynie mniej przełożeń, co nie upraszcza konstrukcji. Silnik tak samo. Minus w przypadku Chryslera, to dostpęność części - zarówno nowych, jak i używanych. Do tego na temat e65 jest bardzo dużo informacji w necie i są oficjalnie dostępne listy części, jak bmwstore.pl, gdzie po numerze znajdziesz niemal każdą część do auta.

    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Z tego co lepiej zrezygnuj, to z aktywnego tempomatu
    Ja mam to teraz i nigdy więcej. Jakbym przypadkiem to kupił w następnym aucie, to natychmiast pójdzie do wykodowania.
    SYTUACJA 1: Jadę... auto wyskakuje z prawego pasa dobre 4 długości przede mną (zupełnie bezpiecznie), a mój samochodów z całej pary bez ostrzeżenia po heblach. Mam ustawiony najbliższą odległość.
    SYTUACJA 2: Jedziesz prawym pasem, lewy pas zajęty - obserwujesz go. Masz przed sobą np. ciężarówkę, która jedzie wolniej, a auto potrafi Ci dużo wcześniej zacząć hamować.
    SYTUACJA 3: Redukujesz sobie prędkość tempomatem np. ze 160-110km/h --> w zwykłym tempomacie auto sobie spokojnie zwalnia, w aktywnym hamuje heblami.
    Jak dla mnie, ACC ma za dużą czułość i reaguje zbyt agresywnie w zbyt pochopnych sytuacjach. Nie idzie z tym jeździć poza naprawdę pustą drogą, a skoro droga pusta, to po co w ogóle taki bajer?
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 10-05-2018 o 10:56

  3. #13
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Chrysler to badziew, w USA auto jak polonez u nas kiedyś. Mieszkałem tam, więc mam nieco doświadczenia.

    Generalnie wszystkie Chryslery to plastikowy szajs, obojętnie czy to Crossfire, czy Town & County. Ale za to amerykańskie silniki V8 znoszą wszystko, nie mają fackupów takich jak te BMW. Ten kto piszę inaczej, po prostu nie ma doświadczenia.

    Niemniej jednak jeżeli amerykańskie auto to tylko Cadillac na daily, miałem DeVille 97 przed kilka lat jako daily z 4.6 Northstar I przez 100k mil wymieniłem TYLKO katalizator I to dlatego, że przerdzewiał. Poza hamulcami olejami I takimi zwykłym maintenancem. Cała elektronika ALPS Japan, to był samochód... jak bym sam nie przeżył to bym w życiu nie uwierzył. Zawias był sztywny do 180k mil zupełnie, nawet łączników stabilizatora nie wymieniłem, a przecież jestem pedantyczny.

    Reszta amerykańców to zabawki do brutalnej jazdy z dużymi silnikami, ale plastikowe, skrzypi, głośne itd. Oczywiśćie były Chevrolety V8, Fordy V8 itd. Od strony mechanicznej I wytrwałości w ciśnięciu gazu pancerne, poddawały się regularnie tylko opony :)
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 10-05-2018 o 11:57
    pozdrawiam Bartek

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar krzysiek89
    Dołączył
    Aug 2017
    Posty
    264
    BMW
    F01 740XD
    Skąd
    EPJ
    Kiedyś miałem okazje jechałem 300c i popieram przedmówców plastik właściwości jezdne bardzo słabe . Według mnie nie warte swojej ceny auto

  5. #15
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez HTN Zobacz posta
    [...]

    Ja mam to teraz i nigdy więcej. Jakbym przypadkiem to kupił w następnym aucie, to natychmiast pójdzie do wykodowania.
    SYTUACJA 1: Jadę... auto wyskakuje z prawego pasa dobre 4 długości przede mną (zupełnie bezpiecznie), a mój samochodów z całej pary bez ostrzeżenia po heblach. Mam ustawiony najbliższą odległość.
    SYTUACJA 2: Jedziesz prawym pasem, lewy pas zajęty - obserwujesz go. Masz przed sobą np. ciężarówkę, która jedzie wolniej, a auto potrafi Ci dużo wcześniej zacząć hamować.
    SYTUACJA 3: Redukujesz sobie prędkość tempomatem np. ze 160-110km/h --> w zwykłym tempomacie auto sobie spokojnie zwalnia, w aktywnym hamuje heblami.
    Jak dla mnie, ACC ma za dużą czułość i reaguje zbyt agresywnie w zbyt pochopnych sytuacjach. Nie idzie z tym jeździć poza naprawdę pustą drogą, a skoro droga pusta, to po co w ogóle taki bajer?
    Dopowiem, że chodziło mi o ACC w E65. W F01 ACC można włączać/wyłączać w dowolnym momencie i mięć dzięki temu zwykły tempomat. ACC używam głównie na remontowanych odcinkach, jak trzeba jechać gęsiego. Wtedy się przydaje, w pozostałych sytuacjach jeżdżę z wyłączonym, bo jest dokładnie tak, jak HTN powyżej opisał.

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawliko
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    931
    BMW
    Audi A5 Coupe 2.7 TDI S-line
    Skąd
    Szczecin / Gryfice
    Blog
    4
    Ja mam spore doświadczenie z ACC w grupie VAG i jestem takiego samego zdania, nawet z najmniejszą czułością nie da się tego bezpiecznie używać. A nieświadome hamowanie to okropne uczucie.
    Były:
    VW Jetta A2
    Opel Astra G Caravan
    BMW E32 730i[*][*]
    VW Passat B5 Variant
    BMW E38 728iA
    BMW E39 535iA
    Audi A3 8P 2.0T++
    Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
    BMW E91 318d+
    VW Phaeton 3.2
    Astra GTC OPC Line
    Mercedes CLK W209 200K lift
    BMW E90 320dA 177KM 08'

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2016
    Posty
    51
    BMW
    725tdsA, 730d e65, 530d e39
    Skąd
    szczecin
    Cytat Zamieszczone przez HTN Zobacz posta
    Miro, nie sprzedawaj, dopóki kolejnego modelu nie będziesz chciał kupić. Z doświadczenia Ci piszę :P. Ja zmieniłem na... Passata B8 , bo kufra potrzebuję i teraz odwracam głowę, jak tylko wiedzę e65, czy F01.


    Też miałem taki dylemat przez chwilę, ale uwierz mi, 300C jest daleko daleko nawet za najbiedniejszą wersją e65.


    Musisz w takim razie jeszcze poczytać. Skrzynia jest na podobnym poziomie zaawansowania w obu samochodach; ma jedynie mniej przełożeń, co nie upraszcza konstrukcji. Silnik tak samo. Minus w przypadku Chryslera, to dostpęność części - zarówno nowych, jak i używanych. Do tego na temat e65 jest bardzo dużo informacji w necie i są oficjalnie dostępne listy części, jak bmwstore.pl, gdzie po numerze znajdziesz niemal każdą część do auta.


    Ja mam to teraz i nigdy więcej. Jakbym przypadkiem to kupił w następnym aucie, to natychmiast pójdzie do wykodowania.
    SYTUACJA 1: Jadę... auto wyskakuje z prawego pasa dobre 4 długości przede mną (zupełnie bezpiecznie), a mój samochodów z całej pary bez ostrzeżenia po heblach. Mam ustawiony najbliższą odległość.
    SYTUACJA 2: Jedziesz prawym pasem, lewy pas zajęty - obserwujesz go. Masz przed sobą np. ciężarówkę, która jedzie wolniej, a auto potrafi Ci dużo wcześniej zacząć hamować.
    SYTUACJA 3: Redukujesz sobie prędkość tempomatem np. ze 160-110km/h --> w zwykłym tempomacie auto sobie spokojnie zwalnia, w aktywnym hamuje heblami.
    Jak dla mnie, ACC ma za dużą czułość i reaguje zbyt agresywnie w zbyt pochopnych sytuacjach. Nie idzie z tym jeździć poza naprawdę pustą drogą, a skoro droga pusta, to po co w ogóle taki bajer?
    I jak się ma b8 do e65 jeśli chodzi o przestronność, wyciszenie itp

  8. #18
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez Pawliko Zobacz posta
    Ja mam spore doświadczenie z ACC w grupie VAG i jestem takiego samego zdania, nawet z najmniejszą czułością nie da się tego bezpiecznie używać. A nieświadome hamowanie to okropne uczucie.
    ACC jest wg mnie dobre tylko w momencie jak kierowca jest zmeczony i taki strzal po hamulcach od razu stawia na nogi
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,346
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Cytat Zamieszczone przez marktds Zobacz posta
    I jak się ma b8 do e65 jeśli chodzi o przestronność, wyciszenie itp
    No BMW to to nie jest. W BMW nie miałem podwójnych szyb, tutaj są, ale mimo to jest ciut głośniej. Silnik sporo mniej słychać, bo diesel w e65 w kabinie jest naprawdę głośny (mocno wsunięty pod szybę). Poza tym:
    - uszczelka drzwi skrzeczy przy przejeżdżaniu przez próg zwalniający (norma w tym aucie)
    - DSG zmienia biegi fajnie, ale rusza "kwadratowo", dziwnie operuje załączaniem drugiego biegu (żona ma S-Tronic i działa tak samo)
    - tryb skrzyni D to jakieś nieporozumienie - robi wszystko, żeby jechać z 1.100obr/min, co w przypadku 4 garków i koszmarnego zamulenia zanim turbo wstanie + niechętna redukcja powoduje naprawdę sporą irytację
    - tryb S za to pracuje na naprawdę rozsądnych obrotach i nie przeciąga, jak w BMW --> zbyt wysoko
    - trzyb manualny jest za przerzuceniem wajchy w prawo bez przechodzenia przez tryb S
    - wrzucenie na tryb S zachodzi duuużo płynniej, niż w BMW
    - najfajniejsza opcja: łopatki przy kierownicy są zawsze aktywne. Jedziesz, wiesz, że zaraz będziesz wyprzedzał, klikasz redukcję (bez zmiany wajchą na środku na tryb manualny), skrzynia chwilę czeka na Twoją reakcję, a jeśli jej nie ma, to wraca sobie do trybu automatycznego
    - kufer jest przepotężny
    - elektryczna klapa skrzeczy przy otwieraniu w taki sposób, że od razu przypomina się seria "Opowieści z krypty"
    - spalanie przy 180km/h: 6,99l/100km po 800km, przy dystrybutorze (komputer pokazał 6,7l/100km); BMW paliło w okolicy 9,5l/100km przy takich prędkościach; zbiornik tylko 66l.
    - silnik 400Nm, masa 1600kg, a 2-tonowe BMW z 520Nm to była przy VW naprawdę petarda; różnica w mocy jest naprawdę bardzo odczuwalna; nawet w wersji z turbosprężarką R2S (239KM i 500Nm) jakby też nie robi wrażenia (może 4 Motion zabiera część wigoru).
    - brak list części w necie (bmwstore.pl itp.) + np. chyba 4 rodzaje przedniej osi w jednym roczniku powoduje, że nie wiesz, czy zamawiasz dobrą część, a jak wydaje Ci się, że wiesz, to sprzedawca nie wie co sprzedaje (klocki odsyłałem 2x, bo nie pasowały, gdzie do BMW zamawiałem części 3 lata i ani razu się nie zdarzyła odsyłka).
    - ACC już skrytykowałem powyżej
    - tempomat w przyciskach na kierownicy jest mega niewygodny (w A3 żony jest wajcha przy kierownicy i jest to o niebo lepsze rozwiązanie)
    - lampy LED dają dziwną fioletową łunę, świecą jak brzytwa, ale obawiam się, że będą mocno męczyły oczy nocą (raz, że bardzo jasne, a dwa, że 0LED podobno pulsuje z jakąś tam częstotliwością)
    - fotel sportowy jest mega przejebany do wsiadania i wysiadania
    - masaż super sprawa (masuje plecy i jest to naprawdę fajna opcja)
    - 3 strefy klimy z przyciskiem SYNC, czyli, że jak chcesz ustawiać temperaturę dla całego auta bez kręcenia wszystkimi kurkami z osobna, odbywa się za jednym kliknięciem
    - szyba przednia przy krawędzi mocno załamuje (Pilkington, nieoryginalna)
    - świeże auto, do którego można jeszcze wsadzić koło zapasowe (jest wnęka)
    - prowadzi się nadzwyczaj stabilnie przy dużych prędkościach (lepiej, niż Mondeo) i czuć znacznie niższą masę w zakrętach (w porównaniu do BMW) - auto jest dosyć sztywne i sprawia wrażenie, że można szybciej i bardziej komfortowo pokonywać zakręt
    - spasowanie elementów najbardziej daje porównanie na lekkiej kostce: w BMW żaden plasticzek nie zaskrzeczał, a VW sprawia wrażenie, jakby siedziało się w puszce do "akukaracza"
    - dostępność do wymiany np. miski olejowej bez porównania łatwiejsza, niż w BMW
    - tylne zawieszenie wygląda jak domek słomiany przy bunkrze w BMW
    - duża navi z touchpad'em to przepaść w łatwości i szybkości obsługi
    - dużo rzeczy można sobie ustawiać bez kodowania (składanie lusterek po zamknięciu auta, follow me home, jak mocno ma tempomat sam przyspieszać, czy zamki mają się ryglować po ruszeniu, jakie opcje chcemy, a jakie nie w komputerze między zegarami itp.)
    - samo kodowanie VCDS'em jest znacznie prostsze i łatwiejsze, choć niektóre rzeczy koduje się inaczej, niż w innych
    - VW jest też znacznie bardziej zwrotny, niż BMW
    - miejsca więcej, niż w Passacie B7, z tył Long to to nie jest, ale jest sporo przestrzeni - powiedzmy, że mniej więcej jak w zwykłej wersji 7er bez komfortów. Z przodu jakby węższe auto, sporo gorsze fotele, znacznie mniej ustawień.
    - silnik na normalnym pasku rozrządu; z pompą wody ok. chyba 600zł.
    - w BMW miałem Adaptive Drive, ale przy wyższych prędkościach chyba się utwardzał, bo Passat (zwykła sprężyna, zwykły amorek) od 180km/h jakby łagodniej wybiera np. łączenie mostów na autostradzie, czy inne nierówności
    - fotel z częściową skórą - latem nie parzy i nie depiluje, zimą nie jest zimna, ale najbardziej brakuje mi wentylacji (zdecydowanie polecam brać BMW z tą opcją)
    - świeże auto: jakiś problem i w necie informacji bardzo mało

    Ogólnie jednak auto bardzo przyjemne. Początki były trudne, bo widać zupełnie inną klasę auta, ale zaczynam lubić ten samochód. W porównaniu do e65, Passat nie ma duszy, nie ma tego poczucia posiadania czegoś zajebistego, niekoniecznie dla każdego. Robotę za to robi multimediami, praktycznością, spalaniem i świeżym wyglądem (mam Highline'a z LED, DSG i dużą navi). Jakbym miał wybierać między zwykłym szeregowym Comfortline i przedliftową e65, to 100%, że bym wybrał e65.

    Jest też jeszcze jeden mankament - widzę e65 lub F01 i odwracam wzrok w drugą stronę... Jedno jest więc pewne - jak będę miał wrócić do auta luksusowego, to będzie to BMW.
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 16-05-2018 o 22:29

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Łukaszku ,praktycznie to tylko to pierwsze i jedyne ogłoszenie mi się skończy i już więcej nie będę go ponawiał. NIE chcę jej tak naprawdę sprzedać. Ja ją chyba kocham

Podobne wątki

  1. Fotele e38 ktore wybrac
    Przez Kamiloo_ w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 07-07-2016, 17:11
  2. opinie ktore wedlug was
    Przez tygrys-16 w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 27-01-2014, 21:57
  3. ktore lepsze?
    Przez krzywy191 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-09-2008, 18:55
  4. [19] ktore fele
    Przez 7ka w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 23-12-2007, 10:34

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •