Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Wątek: Zakup e65 730i a wyposazenie ktore omjac.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    13
    BMW
    -
    Skąd
    Działdowo

    Post Zakup e65 730i a wyposazenie ktore omjac.

    Witam

    Planuje zakup BMW e65, do tej pory posiadałem w różnych ilosciach modele od e36, po e46, e39, do e38. Techniczne zaawansowanie tych modeli ( glownie e39/e38 ) w zupełności zaspokajaly moje oczekiwania, lecz chce przesiąść sie w nowsze stylistycznie auto, a ze uwiebiam duże gabarytowo auta, wybór byl jeden.

    Oststnia serie 7 jaka była w moim posiadaniu to e38 740 bez vanosa. I to chyba ostatnie v8 jakie chciałbym mieć u siebie pod maska, później nastała era zmiennych faz rozrządu i chorych cen przy ewentualnej naprawie.

    Zdecydowałem ze bede rozladal sie za e65 730i, przed bądź po lifcie, ( w zależności co trafie w dobrym stanie i odpowiadającej mi konfiguracji ) ponieważ uznaje tylko benzyniaki, a mimo umilowania v8, to w e65 chyba bym sie nie odwazyl... :)


    Moje pytanie odnosi sie wszyskich 'udogodnien' które można napotkac w różnych opcjach wyposażenia. Mowie tu m.in o EDC, DynamicDrive, Servotronic, AdapticDrive, Nivo... To wszystko jest mi zbędne tak właściwie, i idealna dla mnie by była 730 z m54 oraz bez wszystkich wyżej wymienionycj opcji... Ale jak wiadomo rynek wtórny jest jaki jest, nie wybieramy jak w salonie takiej kionfiguracji jaka nam sir wymarzy, dlatego chciałbym sie dowiedzieć ktora z tych opcji jeśli sie pojawi w aucie, będzie najtansza w naprawie i ktora nie powinna przekreślić wyboru kupna jeśli ogólny stan pojazdu byłby zadowalający ?

    Proszę o info nt wymienionych systemów jakis szacunkowy koszt naprawy zawieszenia czy układu kierowniczego w samochodzie który posiada te wyposażenie oraz nie.

    Jeśli pominąłem jakas opcje wyposażenia na ktora trzeba ewentualnie rowniez uważać to tez proszę o informacje.
    Ostatnio edytowane przez Sebek ; 04-05-2018 o 09:14

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    EDC tył (Niveau) zależy w jakiej opcji - z (zamiennik ok. 3.000zł/szt.), czy bez Dynamic Drive (zamiennik ok. 3.500zł/szt.). Oryginał 2x droższy. W realu - regeneracja za ok. 1.000zł/sztuka lub używka 800zł/szt.

    EDC przód (sprężyna) - tylko oryginał za ok. 3.800zł/szt. lub regen ok. 800zł/szt.

    Dynamic Drive - aktywny stabilizator, nowy koło 6.000zł, używka chyba z parę stówek. Nie wiem, czy regenerują.

    Servotronic (przekładnia kierownicza) - nowa ok. 9.000zł, regeneracja lub używka ok. 1.000zł.

    Generalnie miałem auto 3 lata, zrobiłem 65.000km, sprzedałem jak miało 287.000km. nic z powyższych się nie zepsuło. Przekładnia lekko się pociła.

    Moim zdaniem każda z opcji, której się boisz nie jest problematyczna. Raczej psuje się to niezwykle rzadko.

    Bardziej prawdopodobne, co Cię spotka:
    - przekładnia (czytaj wyżej, ale nie Servotronic, tylko stukanie lub wycieki)
    - konwerter (regenerowany ok. 1.000zł + 600zł same materiały za serwis olejowy)
    - regeneracja mechatronika z powodu kopania i/lub szarpania (600zł graty, 600zł serwis olejowy).
    - wahacze banany (ok. 800zł Meyle/Lemförder + 100zł zbieżność)
    - łącznik elastyczny + podpora wału (po 250zł/każda)
    - tarcze hamulcowe, które w moim przypadku były zmorą (1.200zł przód, 850zł tył - kupować tylko oryginał; zamienniki Zimmermann Sport i Textar poszły na śmieci w przeciągu pierwszych 5.000km - szkoda na nie pieniedzy)

    Nic z powyższych nie zawiera cen robocizny.
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 01-05-2018 o 19:40

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar wm10589
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    283
    BMW
    Było E65 750i jest Dodge Grand Caravan 3.6
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Przy 730i wybór jest tak mizerny, że jeśli tylko trafisz na dobrą sztukę to bierz ją bez względu na wyposażenie.

  4. #4
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    Ja mam trzy lata E65 M54 ale to już wszyscy wiedzą Ciągle chodzi mi po głowie sprzedaż ale serce a raczej rozum mówi żeby nie sprzedawać
    Poniżej wkleję moje dodatkowe wyposażenie względem standardu który i tak jest bogate w tym modelu .Sami oceńcie czy dobre czy bieda. Mnie wystarcza bo jest 100% sprawne ale to zasługa serwisowania poprzedniego właściciela w Niemczech no i moja oczywiście Duży wpływ na to wszystko ma oczywiście fakt ,że auto jest całe w oryginale więc nie było klepane ,rozkręcane itd.
    Jeżeli chodzi o wyposażenie to najlepszą rzecz jaką BMW wymyśliło to DD czyli Dynamic Drive.
    Poprzednią E65 miałem z tym ..pip.. N62 i nigdy więcej. Byla mega wypasiona i jednego co mi w tej obecnej brakuje a przyzwyczaiłem się w poprzedniej to dociąganie drzwi , no ale to jak dla mnie.
    Model 730I (EUR)
    Steering LL
    Doors 4
    Engine M54
    Displacement 3.00
    Power 170
    Drive HECK
    Transmission AUT
    Colour STERLINGGRAU METALLIC (472)
    Upholstery LEDER NASCA SCHWARZ (U6SW)
    Prod. Date 2003-05-21


    L801A National version Germany
    S202A Steptronic
    S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
    S229A Dynamic Drive
    S239A BMW LA wheel Styling 94
    S245A Steering wheel column adjustment,electr.
    S261A Side airbags for rear passengers
    S316A automatic trunk lid mechanism
    S320A Deleted, model lettering
    S423A Floor mats, velours
    S428A Warning triangle and first aid kit
    S430A Interior/outside mirror with auto dip
    S431A Interior mirror with automatic-dip
    S442A Cup holder
    S456A Comfort seat with memory
    S464A Ski bag
    S488A Lumbar support, driver and passenger
    S494A Seat heating driver/passenger
    S502A Headlight cleaning system
    S508A Park Distance Control (PDC)
    S521A Rain sensor
    S522A Xenon Light
    S548A Kilometer-calibrated speedometer
    S609A Navigation system Professional
    S612A BMW Assist
    S620A Voice control
    S630A Car phone with cordless receiver
    S650A CD player
    S676A HiFi speaker system
    S761A Individual sunshade glazing
    S785A White direction indicator lights
    S851A Language version German
    S863A Retailer Directory Europe
    S879A On-board vehicle literature German

    P.S. @HTN .....Sprzedałeś ?????? Co dalej ???????
    Ostatnio edytowane przez miro ; 01-05-2018 o 23:47

  5. #5
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    13
    BMW
    -
    Skąd
    Działdowo
    Czyli generalnie analizujac koszty, jeśli uda się dostać 730i bez tych dodatkowych opcji wyposażenia to warto brać, bo nawet jesli nie są to usterkowe systemy to jest to jednak czesc eksploatacyjna i predzej czy pozniej przyjdzie czas wymian bez wzgledu czy auto zadbane, zajechane, powypadkowe czy w oryginalnym lakierze.

    Powiedźcie mi jeszcze, jeśli spotkał bym takie BMW, bez wyżej wymienionego wyposażenia, to co zostaje na co trzeba uważać bez warunkowo. Mam na myśli zawsze przy e65 ogólno pojęta elektronike, idrive, i skrzynie biegów.



    ps. nie wiem czy trafnie ale po ciuchu mam głęboko w świadomości walkę bmw e65 vs... chrysler 300c :) natomiast ten drugi tylko w wersji hemi. (wiem wiem, tandeta, plastik, nie hamuje nie skreca nie tak wygodny i jak to w ogole porownywac do bmw, ale za to nie jest tak zaawansowany, prosta 5 biegowa skrzynia, brak zbednej elektroniki, jedynie silnik 5.7 ale w tym przypadku to na plus, bo nie jest to awaryjna jednostka, no i wyglad... ale to indywizualna kwestia)

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
    Ja mam trzy lata E65 M54 ale to już wszyscy wiedzą Ciągle chodzi mi po głowie sprzedaż ale serce a raczej rozum mówi żeby nie sprzedawać
    Miro, nie sprzedawaj, dopóki kolejnego modelu nie będziesz chciał kupić. Z doświadczenia Ci piszę :P. Ja zmieniłem na... Passata B8 , bo kufra potrzebuję i teraz odwracam głowę, jak tylko wiedzę e65, czy F01.

    Cytat Zamieszczone przez kmiecik Zobacz posta
    C...po ciuchu mam głęboko w świadomości walkę bmw e65 vs... chrysler 300c :) natomiast ten drugi tylko w wersji hemi.
    Też miałem taki dylemat przez chwilę, ale uwierz mi, 300C jest daleko daleko nawet za najbiedniejszą wersją e65.

    Cytat Zamieszczone przez kmiecik Zobacz posta
    prosta 5 biegowa skrzynia, brak zbednej elektroniki, jedynie silnik 5.7 ale w tym przypadku to na plus, bo nie jest to awaryjna jednostka, no i wyglad... ale to indywizualna kwestia)
    Musisz w takim razie jeszcze poczytać. Skrzynia jest na podobnym poziomie zaawansowania w obu samochodach; ma jedynie mniej przełożeń, co nie upraszcza konstrukcji. Silnik tak samo. Minus w przypadku Chryslera, to dostpęność części - zarówno nowych, jak i używanych. Do tego na temat e65 jest bardzo dużo informacji w necie i są oficjalnie dostępne listy części, jak bmwstore.pl, gdzie po numerze znajdziesz niemal każdą część do auta.

    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Z tego co lepiej zrezygnuj, to z aktywnego tempomatu
    Ja mam to teraz i nigdy więcej. Jakbym przypadkiem to kupił w następnym aucie, to natychmiast pójdzie do wykodowania.
    SYTUACJA 1: Jadę... auto wyskakuje z prawego pasa dobre 4 długości przede mną (zupełnie bezpiecznie), a mój samochodów z całej pary bez ostrzeżenia po heblach. Mam ustawiony najbliższą odległość.
    SYTUACJA 2: Jedziesz prawym pasem, lewy pas zajęty - obserwujesz go. Masz przed sobą np. ciężarówkę, która jedzie wolniej, a auto potrafi Ci dużo wcześniej zacząć hamować.
    SYTUACJA 3: Redukujesz sobie prędkość tempomatem np. ze 160-110km/h --> w zwykłym tempomacie auto sobie spokojnie zwalnia, w aktywnym hamuje heblami.
    Jak dla mnie, ACC ma za dużą czułość i reaguje zbyt agresywnie w zbyt pochopnych sytuacjach. Nie idzie z tym jeździć poza naprawdę pustą drogą, a skoro droga pusta, to po co w ogóle taki bajer?
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 10-05-2018 o 11:56

  7. #7
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez HTN Zobacz posta
    [...]

    Ja mam to teraz i nigdy więcej. Jakbym przypadkiem to kupił w następnym aucie, to natychmiast pójdzie do wykodowania.
    SYTUACJA 1: Jadę... auto wyskakuje z prawego pasa dobre 4 długości przede mną (zupełnie bezpiecznie), a mój samochodów z całej pary bez ostrzeżenia po heblach. Mam ustawiony najbliższą odległość.
    SYTUACJA 2: Jedziesz prawym pasem, lewy pas zajęty - obserwujesz go. Masz przed sobą np. ciężarówkę, która jedzie wolniej, a auto potrafi Ci dużo wcześniej zacząć hamować.
    SYTUACJA 3: Redukujesz sobie prędkość tempomatem np. ze 160-110km/h --> w zwykłym tempomacie auto sobie spokojnie zwalnia, w aktywnym hamuje heblami.
    Jak dla mnie, ACC ma za dużą czułość i reaguje zbyt agresywnie w zbyt pochopnych sytuacjach. Nie idzie z tym jeździć poza naprawdę pustą drogą, a skoro droga pusta, to po co w ogóle taki bajer?
    Dopowiem, że chodziło mi o ACC w E65. W F01 ACC można włączać/wyłączać w dowolnym momencie i mięć dzięki temu zwykły tempomat. ACC używam głównie na remontowanych odcinkach, jak trzeba jechać gęsiego. Wtedy się przydaje, w pozostałych sytuacjach jeżdżę z wyłączonym, bo jest dokładnie tak, jak HTN powyżej opisał.

  8. #8
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2016
    Posty
    51
    BMW
    725tdsA, 730d e65, 530d e39
    Skąd
    szczecin
    Cytat Zamieszczone przez HTN Zobacz posta
    Miro, nie sprzedawaj, dopóki kolejnego modelu nie będziesz chciał kupić. Z doświadczenia Ci piszę :P. Ja zmieniłem na... Passata B8 , bo kufra potrzebuję i teraz odwracam głowę, jak tylko wiedzę e65, czy F01.


    Też miałem taki dylemat przez chwilę, ale uwierz mi, 300C jest daleko daleko nawet za najbiedniejszą wersją e65.


    Musisz w takim razie jeszcze poczytać. Skrzynia jest na podobnym poziomie zaawansowania w obu samochodach; ma jedynie mniej przełożeń, co nie upraszcza konstrukcji. Silnik tak samo. Minus w przypadku Chryslera, to dostpęność części - zarówno nowych, jak i używanych. Do tego na temat e65 jest bardzo dużo informacji w necie i są oficjalnie dostępne listy części, jak bmwstore.pl, gdzie po numerze znajdziesz niemal każdą część do auta.


    Ja mam to teraz i nigdy więcej. Jakbym przypadkiem to kupił w następnym aucie, to natychmiast pójdzie do wykodowania.
    SYTUACJA 1: Jadę... auto wyskakuje z prawego pasa dobre 4 długości przede mną (zupełnie bezpiecznie), a mój samochodów z całej pary bez ostrzeżenia po heblach. Mam ustawiony najbliższą odległość.
    SYTUACJA 2: Jedziesz prawym pasem, lewy pas zajęty - obserwujesz go. Masz przed sobą np. ciężarówkę, która jedzie wolniej, a auto potrafi Ci dużo wcześniej zacząć hamować.
    SYTUACJA 3: Redukujesz sobie prędkość tempomatem np. ze 160-110km/h --> w zwykłym tempomacie auto sobie spokojnie zwalnia, w aktywnym hamuje heblami.
    Jak dla mnie, ACC ma za dużą czułość i reaguje zbyt agresywnie w zbyt pochopnych sytuacjach. Nie idzie z tym jeździć poza naprawdę pustą drogą, a skoro droga pusta, to po co w ogóle taki bajer?
    I jak się ma b8 do e65 jeśli chodzi o przestronność, wyciszenie itp

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Cytat Zamieszczone przez marktds Zobacz posta
    I jak się ma b8 do e65 jeśli chodzi o przestronność, wyciszenie itp
    No BMW to to nie jest. W BMW nie miałem podwójnych szyb, tutaj są, ale mimo to jest ciut głośniej. Silnik sporo mniej słychać, bo diesel w e65 w kabinie jest naprawdę głośny (mocno wsunięty pod szybę). Poza tym:
    - uszczelka drzwi skrzeczy przy przejeżdżaniu przez próg zwalniający (norma w tym aucie)
    - DSG zmienia biegi fajnie, ale rusza "kwadratowo", dziwnie operuje załączaniem drugiego biegu (żona ma S-Tronic i działa tak samo)
    - tryb skrzyni D to jakieś nieporozumienie - robi wszystko, żeby jechać z 1.100obr/min, co w przypadku 4 garków i koszmarnego zamulenia zanim turbo wstanie + niechętna redukcja powoduje naprawdę sporą irytację
    - tryb S za to pracuje na naprawdę rozsądnych obrotach i nie przeciąga, jak w BMW --> zbyt wysoko
    - trzyb manualny jest za przerzuceniem wajchy w prawo bez przechodzenia przez tryb S
    - wrzucenie na tryb S zachodzi duuużo płynniej, niż w BMW
    - najfajniejsza opcja: łopatki przy kierownicy są zawsze aktywne. Jedziesz, wiesz, że zaraz będziesz wyprzedzał, klikasz redukcję (bez zmiany wajchą na środku na tryb manualny), skrzynia chwilę czeka na Twoją reakcję, a jeśli jej nie ma, to wraca sobie do trybu automatycznego
    - kufer jest przepotężny
    - elektryczna klapa skrzeczy przy otwieraniu w taki sposób, że od razu przypomina się seria "Opowieści z krypty"
    - spalanie przy 180km/h: 6,99l/100km po 800km, przy dystrybutorze (komputer pokazał 6,7l/100km); BMW paliło w okolicy 9,5l/100km przy takich prędkościach; zbiornik tylko 66l.
    - silnik 400Nm, masa 1600kg, a 2-tonowe BMW z 520Nm to była przy VW naprawdę petarda; różnica w mocy jest naprawdę bardzo odczuwalna; nawet w wersji z turbosprężarką R2S (239KM i 500Nm) jakby też nie robi wrażenia (może 4 Motion zabiera część wigoru).
    - brak list części w necie (bmwstore.pl itp.) + np. chyba 4 rodzaje przedniej osi w jednym roczniku powoduje, że nie wiesz, czy zamawiasz dobrą część, a jak wydaje Ci się, że wiesz, to sprzedawca nie wie co sprzedaje (klocki odsyłałem 2x, bo nie pasowały, gdzie do BMW zamawiałem części 3 lata i ani razu się nie zdarzyła odsyłka).
    - ACC już skrytykowałem powyżej
    - tempomat w przyciskach na kierownicy jest mega niewygodny (w A3 żony jest wajcha przy kierownicy i jest to o niebo lepsze rozwiązanie)
    - lampy LED dają dziwną fioletową łunę, świecą jak brzytwa, ale obawiam się, że będą mocno męczyły oczy nocą (raz, że bardzo jasne, a dwa, że 0LED podobno pulsuje z jakąś tam częstotliwością)
    - fotel sportowy jest mega przejebany do wsiadania i wysiadania
    - masaż super sprawa (masuje plecy i jest to naprawdę fajna opcja)
    - 3 strefy klimy z przyciskiem SYNC, czyli, że jak chcesz ustawiać temperaturę dla całego auta bez kręcenia wszystkimi kurkami z osobna, odbywa się za jednym kliknięciem
    - szyba przednia przy krawędzi mocno załamuje (Pilkington, nieoryginalna)
    - świeże auto, do którego można jeszcze wsadzić koło zapasowe (jest wnęka)
    - prowadzi się nadzwyczaj stabilnie przy dużych prędkościach (lepiej, niż Mondeo) i czuć znacznie niższą masę w zakrętach (w porównaniu do BMW) - auto jest dosyć sztywne i sprawia wrażenie, że można szybciej i bardziej komfortowo pokonywać zakręt
    - spasowanie elementów najbardziej daje porównanie na lekkiej kostce: w BMW żaden plasticzek nie zaskrzeczał, a VW sprawia wrażenie, jakby siedziało się w puszce do "akukaracza"
    - dostępność do wymiany np. miski olejowej bez porównania łatwiejsza, niż w BMW
    - tylne zawieszenie wygląda jak domek słomiany przy bunkrze w BMW
    - duża navi z touchpad'em to przepaść w łatwości i szybkości obsługi
    - dużo rzeczy można sobie ustawiać bez kodowania (składanie lusterek po zamknięciu auta, follow me home, jak mocno ma tempomat sam przyspieszać, czy zamki mają się ryglować po ruszeniu, jakie opcje chcemy, a jakie nie w komputerze między zegarami itp.)
    - samo kodowanie VCDS'em jest znacznie prostsze i łatwiejsze, choć niektóre rzeczy koduje się inaczej, niż w innych
    - VW jest też znacznie bardziej zwrotny, niż BMW
    - miejsca więcej, niż w Passacie B7, z tył Long to to nie jest, ale jest sporo przestrzeni - powiedzmy, że mniej więcej jak w zwykłej wersji 7er bez komfortów. Z przodu jakby węższe auto, sporo gorsze fotele, znacznie mniej ustawień.
    - silnik na normalnym pasku rozrządu; z pompą wody ok. chyba 600zł.
    - w BMW miałem Adaptive Drive, ale przy wyższych prędkościach chyba się utwardzał, bo Passat (zwykła sprężyna, zwykły amorek) od 180km/h jakby łagodniej wybiera np. łączenie mostów na autostradzie, czy inne nierówności
    - fotel z częściową skórą - latem nie parzy i nie depiluje, zimą nie jest zimna, ale najbardziej brakuje mi wentylacji (zdecydowanie polecam brać BMW z tą opcją)
    - świeże auto: jakiś problem i w necie informacji bardzo mało

    Ogólnie jednak auto bardzo przyjemne. Początki były trudne, bo widać zupełnie inną klasę auta, ale zaczynam lubić ten samochód. W porównaniu do e65, Passat nie ma duszy, nie ma tego poczucia posiadania czegoś zajebistego, niekoniecznie dla każdego. Robotę za to robi multimediami, praktycznością, spalaniem i świeżym wyglądem (mam Highline'a z LED, DSG i dużą navi). Jakbym miał wybierać między zwykłym szeregowym Comfortline i przedliftową e65, to 100%, że bym wybrał e65.

    Jest też jeszcze jeden mankament - widzę e65 lub F01 i odwracam wzrok w drugą stronę... Jedno jest więc pewne - jak będę miał wrócić do auta luksusowego, to będzie to BMW.
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 16-05-2018 o 23:29

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Łukaszku ,praktycznie to tylko to pierwsze i jedyne ogłoszenie mi się skończy i już więcej nie będę go ponawiał. NIE chcę jej tak naprawdę sprzedać. Ja ją chyba kocham

Podobne wątki

  1. Fotele e38 ktore wybrac
    Przez Kamiloo_ w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 07-07-2016, 18:11
  2. opinie ktore wedlug was
    Przez tygrys-16 w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 27-01-2014, 22:57
  3. ktore lepsze?
    Przez krzywy191 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-09-2008, 19:55
  4. [19] ktore fele
    Przez 7ka w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 23-12-2007, 11:34

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •