Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: 730d konwerter i skrzynia

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka

    Post

    U mnie było tak, jak BOSS pisze - ok. 270.000km konwerter zaczął szarpać przy lekkim przyspieszaniu --> zużyty lock-up. Dwójka od 220.000km wskakiwała dosyć agresywnie na zimnym oleju, ale jeden tłoczek był ciut bardziej "ubity". Po wymianie spokój. Konwerter zakładałem regenerowany w nieautoryzowanym warsztacie. Ten regenerowany z ZF wibrował przy 1400-1600obr/min, że mówić nie można było. Poszedł na reklamację i po kilku niepotrzebnych dyskusjach i ok. 2 miesiącach dostałem kasę z powrotem. Poza tym skrzynia jak najbardziej w porządku.

    Gostek, który właśnie ode mnie chce kupić BMW, zrobił 550i e60 540.000km. Poddał się silnik 99,99% długie trasy.

    Adaptację skrzyni jedziesz jak na filmie. Niemiecki aż tyle inny nie jest:
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 11-04-2018 o 19:53

Podobne wątki

  1. [skrzynia] Skrzynia nie wie, który bieg wybrać czy konwerter się kończy?
    Przez damned1 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 27-08-2017, 21:08
  2. [skrzynia] Problem ze skrzynia 730d
    Przez bawarczyk01 w dziale Seria F01 / F02
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-05-2016, 11:11
  3. [skrzynia] skrzynia 5hp30 olej konwerter Pilne
    Przez cziko1979 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-06-2014, 21:58
  4. Problem skrzynia 730d
    Przez Piotrek730 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-03-2011, 16:15

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •