Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 55

Wątek: Szarpanie przy 50-60kmh

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    760
    BMW
    750Li E66
    Skąd
    G-dz
    Cytat Zamieszczone przez Coldmami Zobacz posta
    Nie ja sprawdzałem, tylko mechanik. Ten sam uszkodził mi czujniki ciśnienia w oponach w drugim samochodzie więc jego zdanie może nie jest do końca wiarygodne.Czy reset sterowników ASB to to samo co reset adaptaji?
    ASB to skrót od Automatyczna Skrzynia Biegów.
    Można w niej jedynie skasować adaptację - więc w całym tym bełkocie o pamięci RAM, jedynie to mogło mieć faktycznie jakiś wpływ.
    No ale na mechaniczne uszkodzenia ciężko poradzić kasowaniem adaptacji skrzyni.

  2. #42
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Cytat Zamieszczone przez Coldmami Zobacz posta
    Zrobiłem reset wartości adaptacyjnych skrzyni i skasowałem adpatacje silnika. Pomogło na chwilę. Wszystko było dobrze do czasu aż dałem raz w palnik. Jak się robi reset sterowników ASB? Czy może być tak, że metaliczny dzwięk jest przez luz na łączniku elastycznym wału albo na wieloklinie?
    Na wieloklinie, a w zasadzie poprawnie mówiąc - na krzyżaku nie może być nawet najmniejszego luzu (wieloklin jest dociągnięty śrubą, więc mało prawdopodobne, żeby tam miało cokolwiek stukać). W weekend robiłem pod autem i to sprawdzałem przy okazji. Nawet minimlanie u mnie nie drgnie.

    W ISTA jest też opcja "re-learn". Nie wiem, czy jest to to samo, ale możesz spróbować to też kliknać. "Trick 25-sekundowy" przynosi jakieś skutki?

    Cytat Zamieszczone przez Mirant Zobacz posta
    Nie wiesz nie przyznaj sie nawet :). RAM Hahaha miał Nokię E65 nie doczytał ze o BMW chodzi
    Ja tam expertem nie jestem, ale jak widziałem jakie magiczne sztuczki robił, o ile dobrze pamiętam, Zbichu z 745d, to zwątpiłem, że może coś tam ktoś takiego odnalazł, jak RAM w BMW e65 :).
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 25-03-2018 o 20:48

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2016
    Posty
    122
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Dania
    HTN, nie mam ISTA wiec nie sprawdze.
    To jeżeli można robić magiczne sztuczki to może jest opcja ustawić żeby 5ka wchodziła powyżej 60km i wtedy szarpania nie będzie :)

    A to szarpanie to chyba jakaś moja klątwa bo w 4 letnim i40 z przebiegiem 90tys zaczyna mi szarpać na zimnym silniku...

  4. #44
    Początkujący Użytkownik Awatar zjawax
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    67
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Bydgoszcz-BHV
    Cytat Zamieszczone przez Mirant Zobacz posta
    Nie wiesz nie przyznaj sie nawet :). RAM Hahaha miał Nokię E65 nie doczytał ze o BMW chodzi
    RAM masz w INPI'E. Trzeba go rowniez skasowac, niewiedziales ? Chodzi oczywiscie o RAM od sterownika DME. Mimo ze za skrzynie odpowiedzialny jest EGS to umnie pomogla dopiero ta cala procedura, ktora opisalem wczesniej, lacznie z Sotware Update'em sterownikow DME oraz EGS.
    Ostatnio edytowane przez zjawax ; 26-03-2018 o 12:31
    Pozdrawiam Chris

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Mirant
    Dołączył
    May 2017
    Posty
    271
    BMW
    750il E38 , 120i E87
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Nie , nie wiedziałem :)
    Ile dajesz tyle dostajesz !!!


  6. #46
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Cytat Zamieszczone przez zjawax Zobacz posta
    RAM masz w INPI'E. Trzeba go rowniez skasowac, niewiedziales ? Chodzi oczywiscie o RAM od sterownika DME. Mimo ze za skrzynie odpowiedzialny jest EGS to umnie pomogla dopiero ta cala procedura, ktora opisalem wczesniej, lacznie z Sotware Update'em sterownikow DME oraz EGS.
    Opisz proszę jak to się robi i co to daje.

  7. #47
    Początkujący Użytkownik Awatar zjawax
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    67
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Bydgoszcz-BHV

    Post

    Moge tylko powiedziedz jak bylo u mnie, mianowicie przy delikatnym przyspieszaniu samochod przyszarpywal i w ogole czasami byly udezenia podczas zmiany biegow. Najpierw zrobilem Software-Update sterownika skrzyni, czyli EGS, no i nic nie pomoglo. Pozniej zrobilem tak, Software-Update sterownika silnika, czyli DME. Zresetowalem adaptacje w skrzyni i silniku, oraz (bardzo wazne) wymazalem cala pamiec RAM dla sterownika silnika DME. Znajdziesz te funkcje w INPA. Jezeli nie wymazesz RAM'u to sterownik silnika odzyska sobie dane/adaptacje z RAM'u i wszystko na nic. U mnie pomoglo.

    Wchodzisz w Adaptacje - F1 - F4 Ram Backup - F1 skasuj Ram Backup. Ja mam INPE po niemiecku, nie wiem jak jest u was. Niestety nie moge dodac zalacznika.
    Ostatnio edytowane przez zjawax ; 28-03-2018 o 20:59
    Pozdrawiam Chris

  8. #48
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2016
    Posty
    122
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Dania
    No to sobie poszukam nieszczelnosci... ale najpierw plynu chlodniczego. Wrocilem do Danii, odpalam samochod po 2 tygodniach i low coolant level. Nawet moje Renault Kangoo tak sie nie sypalo.
    Pod korkiem oleju nie ma majonezu, w zbiorniczku wyrownawczym bąbelki sie nie pojawiaja wiec to chyba nie uszczelka pod glowica. W ktorym miejscu pojawia sie wyciek w przypadku slynnej rurki? Edit. Juz znalazlem
    http://n62rohr.de/img/faq1.jpg
    Ostatnio edytowane przez Coldmami ; 05-04-2018 o 22:06

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2016
    Posty
    122
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Dania
    Szukam tego otworu technologicznego ale nie za bardzo moge go zobaczyc. Czy to zabrudzenie moze pochodzic od plynu chlodniczego?


  10. #50
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Płyn chłodniczy jak wysycha (a wysycha szybko), to zostawia biały osad. Łatwo to zobaczyć gdzie leje. Ja bym szukał najpierw po płytach pod silnikiem - czy w ogóle leje z niego, czy może chłodnica, a może chłodniczka EGR.

Podobne wątki

  1. [skrzynia] Szarpanie przy zmianie biegów
    Przez Amigo w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-12-2015, 12:13
  2. [silnik] Szarpanie przy dużym obciążeniu
    Przez bananoo24 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-02-2015, 17:10
  3. [skrzynia] 5hp18 szarpanie (ślizganie) przy redukcji na 2
    Przez Adrian1031 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-07-2012, 08:10
  4. Szarpanie przy 100 km/h 2250 RPM
    Przez Marcin-e32 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 04-01-2012, 23:26
  5. [silnik] Szarpanie przy przyspieszaniu
    Przez Jawa w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-06-2011, 17:09

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •