mysle ze takiej wielkiej tragedji nie będzie sledze allegro od miesiąca i co tydzień coś nowego wpada w manualu aczkolwiek nie oglądałem takze nie moge nic o nich powiedziec
mysle ze takiej wielkiej tragedji nie będzie sledze allegro od miesiąca i co tydzień coś nowego wpada w manualu aczkolwiek nie oglądałem takze nie moge nic o nich powiedziec
Ale prawda jest taka że wszystkie są co najwyżej "takie sobie..."Zamieszczone przez NikosWariat
Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330
Zamieszczone przez MICRO_GAMES
hehe zaraz się okaże że 750 to idealne auto do jazdy na kropelce. Panowie nie przesadzajcie że 750 w miescie nawet tym małym pali 13,5l. Już nawet nie chce wiedzieć ile by paliło BMW gdyby zrobili silnik 1.0.... 2.5l/100????
Nie wiem co to za mania ostatnio chwalenie się jakie to oszczędne auto, 750 pali mniej niż polonez 1.6....
przesadzasz ;) wystarczy przejrzeć raport spalania na forum, tam są takie wyniki 750:
1. miasto 18-20 raczej but
Średnia na kompie (dawno nie kasowane) 18,5l.
2. miasto krótkie odcinki 22-25l
miasto ok 18 jazda normalna (można ciut niżej ale nie mam nerwów)
Miasto: 21-25
3. korki w Krakowie - 26.5
jazda po miescie bez korków - 21-23
4. Miasto 18-23 (w zależnosci ile stoję w korkach), chociaż wczoraj udało mi się zejśc do 16 i
5. 19-21 l/100km -> miasto poznań (srednie korki)
ale po zatłoczonych miastach w przypadku benzynowych silników pojemność jest bez znaczenia czy 2.8, 3.0, 3.5, 4.0, 4.4, 5.4 i tak trzeba liczyć na spalanie koło 20 litrów na 100 - czy to będzie 18 czy 25 zależy już tylko i wyłącznie od fantazji kierowcy :)
Tylko diesle palą mniej ;)
Pozdrawiam
Wiktor
Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.
Wiktor dobrze podsumował. Takie są właśnie realne wyniki spalania. Nie uwierze że komuś V12 spali 14 litrów w mieście (nawet małym), jak na trasie średni wynik to ok 11-12
Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330
spalanie trasa 10 litrów spokojna jazda taki wynik miałem na trasie z polski (w-ch) do ludenscheid koło essen i tyle nie wierzysz sam sprawdz wpadasz na autostrade i lecisz spokojnie 130 do celu komputer pokazuje 9.9 - 10.04 dodatkowo zalewałem paliwo + reset kilometrów i wszystko się zgadza po obliczeniu rachunków wyszło 10 litrów na 100 przejechałem w 2 strony 1600 km i ten wynik mnie zadawala
OK w trasie mozna zejsc nawet ponizej 10 :) tempomacik sie tu doskonale sprawdza ;) w to nikt nie powinien wątpić :P Natomiast w mieście gdzie co chwilę trzeba rozpędzać 2 tony z miejsca spalanie jest takie jakie napisałem w poprzednim poście i jak widać są to nie tylko moje doświadczenia ;)
Pozdrawiam
Wiktor
Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.
Ja sam szukałem 740 w jasnej skórze i po lifcie ale po zorientowaniu się w realiach rynku moje oczekiwania musiałem zweryfikować. Kupiłem w końcu 735 bo samochód pewny i zadbany. Mogłem kupić też 740 bardzo zadbaną ale miała jedynie skórę i elektrykę siedzeń poza tym była biedna jak na E38 (nie miała nawet podgrzewanych siedzeń). Różnica w dynamice między nimi jest wyraźnie odczuwalna ale 735 spokojnie daje radę w trasie. Jeżeli chodzi o spalanie to moja na trasie Warszawa - Wrocław brała około 12l, jak pali w mieście jeszcze nie wiem bo na razie używałem jej tylko do pokonywania w/w trasy.
Powiem szczerze, że nie rozumiem chęci posiadania E38 w manualu. Różnica w spalaniu i dynamice prawie żadna a trzeba się nawajchować.
A co do oleju. Gdy kupiłem swoją była zalana Mobil Super S (półsyntetyk) ale ostatnio mechanik który mi ją robi zaproponował aby zalać ją pełnym syntetykiem. Zastanawiam się jaką decyzję podjąć. Silnik jest ok i ma 220 tyś km pewnego przebiegu.
A ze zła rodzi się dobro.
Mnie się wydaje ,że użuwaną skrzynię A kupi taniej niż manuala ,przypatrzcie się cenom tych skrzyń,mam od niedawna 3,5 L ,powiem tak ,nikt jeszcze mnie nie objechał w sensie że nie spotkłem szybszego widać auta-he he,próbowało mnie wyprzedzic kilku m.inn. Alfa jakoś nie dali rady,czyli nie jest tak żle a do tego mam tip-tron-a serio,nie chce już manualnej skrzyni'Bosze' jaka to wygoda,a zawsze krytykowałem ,poza tym ,powiedzcie sami która BM np.4,0 nie paliła gumy w manualu , widziałem raz sprzedającego takie auto,tylko chyba e39,zdjęcie było "w chmurach tablicy Mendelejewa" widać było tylko dach pojazdu---i komentarz "coś tam" coś tam"-nie boi się kręcioła robić co widacć na zdjęciu-dalej no comment,a z tego co wiem w automacie trochę każdemu szkoda skrzyni i wie czym to potem pachnie,dodam że w tip-.tronie jak robisz kick-down chyba nie ma co narzekać , dodam jeszcze słowo,panowie czy to 3,5 czy 4,0 ,czy więcej , muzyka z wydechu przerasta oczekiwania ,smoking , i słuchać koncert V 8 ,czy to nie wystarcza? i tak na dziurawych drogach Polski wiele nie osiągniemy,,,nikt jakoś nie pisze o wyposażeniach naszych Bawarek,czy to nie jest dla was istotne?,a taki klimatronik,a skóra,a wygoda na trasie na koniec bo się rozczuliłem niech mnie jakiś CC sporting wyprzedzi, i co z tego on dobrze wie że i tak go mogę wziąsć za chwilę i wie również ,że w BM jedzie ktoś w wygodnym siedzeniu z gracją posiadacza marki.The-End. [[ co do oleju wszyscy mechan. mówią zgodnie, nie wracać z pół. na syntetyk]]
ad1 Bez przesady, 735 aż taka szybka nie jest, obstawiam, że albo im się nie chciało albo jeszcze nie spotkałeś szybkiego samochodu.Zamieszczone przez jerzyw
ad2 Fakt gang V8 jest bardzo miły ale mi i tak się ckni za bulgotem doładowanego boxera z mojej Imprezy.
ad3 spodobał mi się zwrot "z gracją posiadacza marki" :) oni i tak mają nas za buraków i niestety z własnych obserwacji uważam, że rzadko się mylą.
ad4 Czyli już druga opinia aby wrócić do pełnego syntetyka.
A wracając do meritum- najważniejszy jest stan techniczny, a czy będzie to 735 czy 740i to w mojej opinii jest mniej ważne, oba tak samo dają przyjemność z jazdy.
A ze zła rodzi się dobro.