Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
@ttrol: Nie dogadamy się, chyba że jednak wytłumaczysz co masz na myśli, w przeciwnym razie uznajmy to za konstruktywną niezgodę. Nadal uważam, że EDC nie jest w stanie przeciwdziałać bocznym przechyłom auta. Może je opóźnić, ale przy dostatecznie długo działającej (pozornej) sile odśrodkowej, auto przechyli się.
Nie ma się co przegadywac jak wszecniej napisałem s/edc jest w wielkim stopniu podobne do działania zawiszeszenia gwintowanego jeżeli uważasz że zestawiając na tym torze z pachołkami dwa e38 standard oraz gwint bedzie to samo to nie pogadamy w tej kwesti oczywiście edc to będzie ok.60/70 % twardości gwintu ale pojego wciśnieciu auto na boki prawie sie nie wychyla nie wspomne o łukach przy których przy 160 kmh w 740 byłem zesrany a w 750il przy 200 czuje sie komfortowo