ok dzieki cos podobnego wiec mysle ze da rade
ok dzieki cos podobnego wiec mysle ze da rade
Jeżeli masz możliwość to sprawdź Inpą jakie było napięcie w instalacji w momencie wystąpienia błędu. U mnie raz na jakiś czas (kilka tyś km) gasła tablica zegarów na ułamek sekundy, po czym wyrzucało błąd skrzyni biegów. Po sprawdzeniu rejestru błędów w skrzyni okazało się, że w tym momencie następował skok napięcia na prawie 18V. Po wymianie regulatora usterka już nie wraca.
Pozdr.
Delphim zarejestruje wymiane aku, ale nie zmieni typu aku w FA auta i nie przekoduję PM.
A jakie ako bym musiał kupić żeby nie rejestrować nic ?
A i jeszcze jeden moduł jakiś nie usypia się nie pamietam jaki blad wyskakuje jak zamknę auto i po 3 dniach nie ruszanie auta ako padnięte czy tez tak może się dziać po nie zakodowaniu aku ?
Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 08-03-2018 o 07:46 Powód: Edytuj posty zamiast pisać jednego pod drugim!
Każdy aku sie rejestruje,ale nie każdy trzeba kodować. Jeśli wymieniasz aku który ma takie same parametry to wystarczy sama rejestracja, jesli zmieniają się jego parametry to wtedy kodowanie+rejestracja.
Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Aha dzięki czyli jest możliwość ze przez nie za kodowanie aku wyskakują mi błędy kupię agm 95h varty i zarejestruje aku może problemu nie będzie , bo miałem dwa róże aku i nie kodowalem ...