Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Moment dokręcania śrub w wahaczach BMW F01

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2017
    Posty
    418
    BMW
    BMW 740i F01
    Skąd
    Warszawa
    Nie polecasz tulei Lemfordera? Ori nie ma z tego co wiem...

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    Cytat Zamieszczone przez mk37475 Zobacz posta
    Nie polecasz tulei Lemfordera? Ori nie ma z tego co wiem...
    Nie kwestionuję Lemiego bo w poprzednich latach robił części na najwyższym poziomie lecz teraz to jak dla mnie jakość porównywalna z tańszymi zamiennikami . Dla mnie auto na Meyle HD jest fakt troszkę twardsze ale bardziej stabilne i lepiej się prowadzi przy dużych autostradowych prędkościach. Jeżeli ktoś jezdzi po mieście to stwierdzi ,że lepszy jest Lemi bo wygodniejszy .
    Jak założyłem nowe Lemfordery to było OK przez pierwsze 2kkm ale potem tak się wypracowały ,ze łapiąc ręką za wahacz przeginałem nim na wszystkie strony bez większego wysiłku. Po 5kkm zmieniłem na Meyle hd i teraz nie ma żadnych problemów. Wahacz ma swoją sztywność tak jak powinien mieć.
    Kolega @HTN gdzieś zamieścił filmik z różnicy twardości ów tulei pomiędzy Lemforderem a Meyle HD. Jak go znajde to Ci tu wkleję link i sam ocenisz.

    EDIT obiecany link http://7er.pl/showthread.php/51464-W...662#post565662
    Ostatnio edytowane przez miro ; 02-03-2018 o 08:03

  3. #3
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez mk37475 Zobacz posta
    A ty zmieniałeś całe wahacze? Czy na razie olałeś temat?
    Cytat Zamieszczone przez mk37475 Zobacz posta
    Nie polecasz tulei Lemfordera? Ori nie ma z tego co wiem...
    Zmieniałem oba "banany" zaraz po kupnie, bo jeden miał pękniętą tuleję. Wymieniłem na Lemforder. Jak mi za miękko, to przełączam na Sport, choć na wrocławskich drogach to raczej jeździ się na Comfort+ :D

    Są ORI tuleje do bananów i tylko do nich. Miałem tak robić, ale mechanik powiedział, że na to gwarancji nie da, bo tak jak pisałem wyżej jest jakieś ryzyko, że nie wejdzie dobrze, dlatego wjechały całe nowe.

    Co do śrub, to to nie jest tylko i wyłącznie zbyt części. Mechanik mi to tłumaczył. Chodzi mniej więcej o to, że dokręcając śrubę ona się naciąga. Nie pamiętam jak ten rodzaj śrub się nazywa.

Podobne wątki

  1. [silnik] Moment obrotowy tarcia
    Przez Kacper740d w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-08-2016, 21:04
  2. [silnik] moment dokręcenia kolektora ssącego M60B30 E32
    Przez Florens w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-10-2014, 21:33
  3. [silnik] M70B50 Blueprinty ze śrubami i momentami dokręcania
    Przez ttrol w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-06-2014, 21:50
  4. [Mechanika] Moment - duza miska 760 F01
    Przez Mikołaj w dziale Seria F01 / F02
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-02-2013, 18:50
  5. [zawieszenie] Jaki moment (nm) sily dociagu lozyska piasty przedniego kola
    Przez REKIN-M5 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-02-2013, 16:09

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •