Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Wątek: BMW 750d f01

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka

    Post

    Cytat Zamieszczone przez ADASIO Zobacz posta
    Ale jak kupisz kopciuszka to z chęcią zobaczę jak śmiga :)
    No to hop:


    Jechałem tym silnikiem w X50M. Wskazówka wędruje na 200 bardzo chętnie. Turbo jak turbo - jak dobry olej będziesz lał (Liqui Moly, Millers, Motul) i będziesz dbał (nie butować na zimnym, chłodzić po długiej jeździe) to będzie dobrze. Do aut z turbosprężarkami trzeba przywyknąć.

    Do 750i też obie turbosprężarki kosztują 17.000zł, a turbo w benzynie bardziej jest obciążone termicznie i bardziej dynamicznie się kręci (więcej spalin w bardziej dynamiczny sposób); tyle, że prostsze, bo z klapą Wastegate, a nie ze zmienną geometrią (choć to sprawia też niewiele problemów - co najwyżej zaciera się, jak ktoś nie przegoni auta raz na jakiś czas po długim muleniu w mieście).
    https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/d...m/i55015/kL/sA

    Nie ma co zaraz zakładać, że się zepsuje, bo jakieś tam zawieszenia, przekładnie kierownicze, Dynamic Drive'y, xDrive'y... Wszystko jest bardzo drogie w naprawie, a mimo to kupujemy te samochody i większość jednak cieszy się samochodami, bo idziemy w wyższe modele.
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 25-02-2018 o 18:29

Podobne wątki

  1. BMW 750d xDrive - diesel z czterema turbinami :)
    Przez skorpion w dziale Seria G11 / G12
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-07-2016, 09:48

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •