https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
 
			
			 
					
				
			
			
			
				 
			
			 
			
				 
 
				No to hop:
Jechałem tym silnikiem w X50M. Wskazówka wędruje na 200 bardzo chętnie. Turbo jak turbo - jak dobry olej będziesz lał (Liqui Moly, Millers, Motul) i będziesz dbał (nie butować na zimnym, chłodzić po długiej jeździe) to będzie dobrze. Do aut z turbosprężarkami trzeba przywyknąć.
Do 750i też obie turbosprężarki kosztują 17.000zł, a turbo w benzynie bardziej jest obciążone termicznie i bardziej dynamicznie się kręci (więcej spalin w bardziej dynamiczny sposób); tyle, że prostsze, bo z klapą Wastegate, a nie ze zmienną geometrią (choć to sprawia też niewiele problemów - co najwyżej zaciera się, jak ktoś nie przegoni auta raz na jakiś czas po długim muleniu w mieście).
https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/d...m/i55015/kL/sA
Nie ma co zaraz zakładać, że się zepsuje, bo jakieś tam zawieszenia, przekładnie kierownicze, Dynamic Drive'y, xDrive'y... Wszystko jest bardzo drogie w naprawie, a mimo to kupujemy te samochody i większość jednak cieszy się samochodami, bo idziemy w wyższe modele.
Ostatnio edytowane przez HTN ; 25-02-2018 o 19:29
 
			
			 
					
				
			
			
			
				 
			
			 
			
				A ja po latach benzyny na chwile obecna benzyny BMW bym omijal z daleka. Lancuchy leca w co 2 750i, wtryski padaja masowo, do tego bezposredni wtrysk i zawalone kanaly w glowicy i strata mocy. 750i kupisz za grosze w porownaniu do 750d. 2 lata szukalem auta i ceny rozsadnych 750d zaczynaja sie od 40k euro.
Jestem z mojej mega zadowolony, jedynie spuscic serwis z 30k km na 15k km i dolot po 100k wyciagac trzeba i czyscic, egr do zamkniecia i tuning.
Xdrive juz sobie naprawilem a i olej w skrzyni wymienilem i jezdzi jak lala.
miasto 13l/100 trasa 8,3l/100km
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de
 
 
				Mechanik poleci zawsze benzynkę, bo przy dieslu czarna robota.
Zostań dawcą szpiku kostnego... dkms.pl
Jest na to rada :)
kupić po wymianie - o ile będzie to zrobione jak bóg przykazał :)
Ale jeśli wolisz ON to śmiało - rezerwuje sobie jednak możliwość sprawdzenia :) na niemieckim autobahn możliwości :)
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Mało jest 750d na rynku wtórnym. Sam się swojego czasu interesowałem tym modelem. Nie ma jakichś doniesień o jego awaryjności.
Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
lecz jest celem samym w sobie.
https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/
Gadałem z kumplem co robi głównie bmw i nie pamięta aby naprawiał . Mało to miarodajne oczywiście no bo ich mało jeździ.
EDIT: Sąsiad kumpla ma 750 z dieslem właśnie i ma go podpytać jak sie auto sprawuje. Ciekaw jestem co sie dowie :) Mniej ciekawe, że niedawno mu je ukradli ale na szczeście odzyskał.
Ostatnio edytowane przez Aldik ; 24-02-2018 o 12:59