Ok. Udało mi się zdemontować samą blachę szyberdachu bez możliwości złożenia i całkowitego otworzenia szyberdach-u (tylko uchylenie do góry/wietrzenie).
1. Od wewnątrz auta przy uchylonym szyberdachu widać po bokach 2 śrubki (torx25) po jednej z każdej strony. Wykręcamy (konieczna przedłużka bo są dosyć głęboko, ja wyjąłem po odkręceniu magnesem).
2. Od zewnątrz auta od tylu uchylonej blachy widać że jest ona przykręcona do stelaża trzema nakrętkami (17). Odkręcamy (słaby dostęp ale kluczem płaskim się da)).
3. Od zewnątrz auta unosimy uwolniony tył blach i próbujemy wypiąć z przednich uchwytów.Konieczne jest kilka ruchów góra dół i na boki. Jesli jest problem próbujemy robić to samo unosząc na ile się da przód blachy(było cięzko ale w końcu wyskoczyła).
4. nie ma żadnych dodatkowych śrób po bokach w tylnej cześci blachy. Dwie dodatkowe z tyłu po każdej stronie występują tylko przy szklanej pokrywie szyberdachu.