Popieram mojego przedmówce mam w domu oprócz mojej 750 jeszcze x5 przedlifta i zimą to jest bez porównania do naszych napędów na tył wiec polecam 4x4 komfort psychiczny bezcenne.
Popieram mojego przedmówce mam w domu oprócz mojej 750 jeszcze x5 przedlifta i zimą to jest bez porównania do naszych napędów na tył wiec polecam 4x4 komfort psychiczny bezcenne.
mam xdrive, 1 w mojej karierze i jestem zadowolony, jazda w zime jednak duzo lepsza jak standartowo do tej pory.
Jednak juz zaczela padac VTG, Aso chcialo 50% materialu dolozyc, udzial wlasny 2850âŹ.
Zregenerowalem sam w 5 godzin z wymiana oleju w skrzyni. i dziala perfekcyjnie :D
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de
naped 4x4 niezależnie od pory roku zdecydowanie poprawia trakcję i to jest fakt niezaprzeczalny. To nie fanaberia , a rozsadek i dbanie o własne zdrowie i życie. Na tzw. "płaskim" jak pisze HTN też są opady deszczu , jest śnieg , są górki i pagórki etc. więc dlaczego nie stosować 4x4 ? A co to cepry są gorsze od góraliOd wielu jeżdżę cywilnie 4x4( ale też i wiele lat w offie ) jak równie ośką i jeżeli chodzi o trakcję to nawet nie ma co porównywać. Co z tego , że trochę wiecej pali? Jak komuś zależy na litrze oszczedności to niech kupi sobie autko z malutkim dieslem albo benzynką do ktorej JESZCZE zawsze może załozyć gaziora
Bawią mnie teksty posiadaczy limuzyn z duzymi silnikami typu - " ty , stary , a ile ci pali ? " buhahahah... Jest oczywistym , że bez dobrych opon nie ma jazdy i to niezależnie od napędu . Na letnich oponkach zimą 4x4 szybciej się rozpędzisz , ale hamowanie czy jazda w łuku są dokladnie takie same jak oski. Zimą czy latem dobra opona to podstawa i wtedy róznice pomiedzy napedami są bardzo czytelne. Reasumując z 4x4 trakcyjnie jest po prostu bezpieczniej . A dlaczego producenci dają klientom wybór i robią różne wersje tego samego modelu? Kasa misiu , kasa !
Ostatnio edytowane przez bodek1 ; 30-03-2018 o 06:09
Amen. Opony to podstawa. Temu czy staroć, czy nowe auto, kupuję dobre opony premium, a nie chinczyki.
Tam jest serwomechanizm z tego co kojarzę. Czasami wystarczy go rozebrać, wyczyścić, przesmarować i chodzi.
https://www.youtube.com/watch?v=HEsjk20uj0E&t=34s
Tu pokazane jak działą.
Skrzynke rozebralem i podzepoly wraz z lozyskami wyminilem, do tego czyszczenie i nowy olej. same czyszczenie i olej sprawy nie zalatwia
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de
jako ze mam warsztat w DE mam dostep do czesci u siebie. Dla kazdej VTG. W VTG poliftowej regeneracja jest dziecinnie prosta. Takze nawet jak po iles tam przejechanych km zacznie znowu sie odzywac, to pare godzin i zregeneruje sie. Wazne sa opony, tak jak przewiduje producent oraz tak zwane opony z * (gwiazdka). Roznica predkosci przyspiesza zuzycie VTG.
VTG w e60, e70 i pochodne maja troche inne VTG. tych nie otwieralem jeszcze, ale to kwestia kasy, jesli klient bedzie chcial to i otworze
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de