Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: m60b30 usterka ogrzewania i temperatury

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    3
    BMW
    e38
    Skąd
    podlasie

    Post m60b30 usterka ogrzewania i temperatury

    więc tak, jestem z reguły laikiem, więc wybaczcie jezeli taki temat był już poruszany. otóż:
    1. w ostatnim czasie mechanik zdjął mi pasek od klimy (manual) bo ponoć sprężarka zapieczona i pali pasek
    2. skacze mi temperatura, tj. w trakcie jazdy po mieście potrafi dojść do czerwonego pola ale informacja komputera nt. wysokiej temperatury wyświetliła mi się tylko raz.
    3. brak ogrzewania, tzn. jak zapne sportową skrzynie (automat) w trasie i trzymam 3k+ obroty to wtedy czuć ciepło, tak poza tym to jest zimno.

    Szukam jednoznacznej usterki. Co to może być ? termostat? wiskoza? pompa wody? głowica ?

    Poza tymi "usterkami" nie dzieje się nic niepokojącego, silnik pracuje normalnie.

  2. #2
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,652
    BMW
    e2431gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14
    Punkty 2 i 3 mogą być powiązane.
    Skacząca temperatura może być oznaką uszkodzonego termostatu, natomiast brak ogrzewania do 3tys obrotów to np. uszkodzona dodatkowa pompka obiegu płynu.
    Swego czasu w programie kup i zrób była 840 z identycznym objawem braku ogrzewania.
    Poszukaj pierwszego odcinka z dwunastego sezonu.
    Co do punktu 1, jeżeli mechanik stwierdził zatarty kompresor to trzeba go wyciągnąć na stół, sprawdzić, regenerować, wymienić na nowy...

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    3
    BMW
    e38
    Skąd
    podlasie
    co do pkt nr 1, mechanik mówił ze gra nie warta świeczki bo ponoć ogromne koszty :/

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2015
    Posty
    180
    BMW
    7 series E38 750 iL 1995r.
    Skąd
    UK Felixstowe
    Cytat Zamieszczone przez mmarcinn1992 Zobacz posta