Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 52

Wątek: E65 745i dlawi / dusi sie do 79°C . Od 80°C jest ok

  1. #21
    Początkujący Użytkownik Awatar zjawax
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    67
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Bydgoszcz-BHV
    Następujące błędy uniemożliwiły ukończenie operacji
    cursor wykorzystali swój limit wiadomości, i nie mogą przyjąć żadnej nowej dopóki nie zwolnią trochę przestrzeni.

    >>>szkoda<<<
    Pozdrawiam Chris

  2. #22
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Szkoda. Może zajrzy tu . Może chłopaki coś wymyślą. Spróbuj jutro jeszcze raz ten trik. Może akurat. Posprawdzaj wszystkie wtyczki czy mają dobry kontakt.

  3. #23
    Początkujący Użytkownik Awatar zjawax
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    67
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Bydgoszcz-BHV
    Ok. Rano jeszcze raz sprobuje. Jezeli nie pomoze to wgrywam software update do DME.
    Pozdrawiam Chris

  4. #24
    Początkujący Użytkownik Awatar zjawax
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    67
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Bydgoszcz-BHV
    Czesc, niestety ale wszystko jest tak jak bylo, szarpie i sie dusi. Jedyna zmiana jaka zauwazylem, to po przeprowadzeniu tego triku z pedalem gazu i tuz po odpaleniu bardzo czysto i duzo szybciej wkreca sie na obroty na postoju, duzo agresywniej reaguje na gaz, ale jesli chodzi o sama jazde to jest lipa, max 20 km/h i duszenie.
    Pozdrawiam Chris

  5. #25
    Początkujący Użytkownik Awatar zjawax
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    67
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Bydgoszcz-BHV
    Czy przepustnice w tym N62B44 sie adaptuje czy nie ?
    Pozdrawiam Chris

  6. #26
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Trzeba w takim razie na mądre głowy zaczekać.
    Przykro mi to stwierdzić po raz setny ,ale jak ja nienawidzę tego N62

    Edit Cursor gdzieś opisywał adaptację tego gownianego N62
    Spróbuj wyciągnąć jeszcze bezpiecznik z sterownika LPG i pojezdzij na samej Pb
    Ostatnio edytowane przez miro ; 09-02-2018 o 12:14

  7. #27
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    U mnie raz na jakiś czas kasowałem mapy LPG bo nakładały się na PB. Ale u mnie objawiało s&#236;ę to nierówną pracą przez 20sec po odpalwniu. Kadowałem też adaptacje silnika- wszystkie.
    Przepustnicy się nie przypisuje.
    Sprawdz czy np odczyty z pedału gazu i przepustnicy są takie jak być powinny. Tzn otwarta 100% itp.
    Ostatnio miałem e90 co przy zamknietej pokazywała 100%.
    Obroty w E65 czasem rosną aby podładować aku.

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  8. #28
    Początkujący Użytkownik Awatar zjawax
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    67
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Bydgoszcz-BHV
    Parametry pedalu gazu i przepustnicy rosna i opadaja wzgledem nacisniecia pedalu. Podczas KickDown mam przepustnice otwarta 90% a VVT 9,5mm. Z rana po odpaleniu mam przepustnice okolo 5% otwarta a VVT 0,4mm. Podczas jazdy otwiera sie najpierw przepustnica a pozniej dopiero troszke reguluje VVT. Wydaje mi sie, ze powinno byc odwrotnie, czyli przepustnica prawie caly czas np. 80% a VVT wzgledem obciazenia, ale kopa i tak ma dosc sporego, nic zlego powiedziec nie moge.

    Jutro prawdopodobnie kolega bedzie robil Update DME, ale i tak go nie odpale, bo pekl mi krociec od weza cieczy chlodniczej i dopiero co zamowilem ten kompletny waz.

    Jak to mozliwe, ze jakies tam mapy LPG nakladaja sie na mapy PB ?? Czyli zmieniaja one wytyczne parametry silnika, czy te aktualne ?
    Pozdrawiam Chris

  9. #29
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Niestety nie odpowiem Ci jak to możliwe ale kiedyś miałem problem z tą nierówną pracą i jeden z kolegów z forum zaproponował mi ten myk.
    Odrazu poskutkowało.
    Może to bzdura ale czy z systemu DSC nie masz żadnych błędów? Spróbuj wyłączyć DSC. Przepustnica też właśnie dławi gdy auto wpada w poślizg.

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  10. #30
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Bo LPG to samo zło ale.......taki żarcik
    Ostatnio edytowane przez miro ; 09-02-2018 o 23:40

Podobne wątki

  1. [silnik] E 32 Dusi się i gaśnie
    Przez LukiPL w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 25-03-2018, 17:18
  2. e38 3.0d dlawi sie i szarpie
    Przez kLaMaDE w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 03-04-2016, 14:11
  3. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 12-01-2014, 14:12
  4. dusi się po dodaniu gazu
    Przez jarek88 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-06-2012, 07:56
  5. Dusi sie na zimnym silniku 730 V8
    Przez tomi5 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-01-2010, 18:56

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •