Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 52

Wątek: E65 745i dlawi / dusi sie do 79°C . Od 80°C jest ok

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2017
    Posty
    121
    BMW
    e65 n62 v8 3600cm
    Skąd
    Grudziądz
    kilka razy robiłem ten test pod kontem disa i podcisnie zawsze było takie wysokie moze map sensor mi sie sypie ? a przepustnica dobrze się otwiera?

  2. #12
    Początkujący Użytkownik Awatar zjawax
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    67
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Bydgoszcz-BHV
    Niewiem czy dobrze, ale bynajmniej tak jak u mnie.
    Pozdrawiam Chris

  3. #13
    Początkujący Użytkownik Awatar zjawax
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    67
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Bydgoszcz-BHV
    Wiec ta wskazowka dziala, przy ok 50°C byla przy ok. 5000 Obr. wiec jest ok. Przed chwila bylem sie przejechac i silnik sie dlawil, lecz po wcisnieciu pedalu gazu prawie do dechy wkoncu nabieral predkosci, czyli dusi sie tylko gdy pedal gazu wciskam tak do 60-70%, powyzej wkoncu zalapuje i przyspiesza. Cholera wie co to jest, chyba HokusPokus :)
    Pozdrawiam Chris

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Adaptacje trzeba przeprowadzić . Chyba @Cursor kiedyś pisał jak ją zrobić w N62.
    Zrób jeszcze ten trik. A nóż coś pomoże.
    Wciśnij klucz (bez naciskania hamulca)
    Naciśnij 1 x guzik START (bez naciskania hamulca), tak aby zapaliły sie zegary (nie startuj silnika)
    Wciśnij mocno pedał gazu, tak aby wcisnął się kick-down i trzymaj w tej pozycji 25 sekund
    Po tych 25 sekundach odpal silnik

  5. #15
    Początkujący Użytkownik Awatar zjawax
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    67
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Bydgoszcz-BHV
    Co to Q ma byc :) ale jaja. Zrobilem tak jak napisales i odpalilem silnik a tu "CHECK ENGINE" sie zapalil i blad silnika, obroty faluja od 500 do 1500 i brak reakcji na pedal gazu. Po 30 sekundach zgasilem silnik i odpalilem ponownie, CHECK znikl i chodzi rowniutko i ku mojemu zdziwieniu przy temperaturze 70°C normalnie plynnie przyspiesza :)

    Odczekam z godzinke i znowu proba, jezeli to byl ten blad, czyli adaptacja pedalu gazu to masz u mnie dobrego browara ...
    Pozdrawiam Chris

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Wygląda na to ,że ten silnik potrzebuje pełnej adaptacji. Może mapa być popieprzona przez lpg. LPG to samo zło :)
    Jak się okaże ,że jest ok to pojezdzij z 200 kilometrów na Pb i tak zajedź na regulację junkersa . Tylko jezdzij na samej Pb przed regulacją.

  7. #17
    Początkujący Użytkownik Awatar zjawax
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    67
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Bydgoszcz-BHV
    Fakt ze resetowalem niedawno DME i EGS, nawet Ram Backup wymazany, ale myslalem ze zaadaptuje sie sam. ASB wiadomo, najlepiej jazda adaptacyjna, ale z biegiem czasu tez sie zaadaptuje ASB i dopasuje pod styl jazdy, ale ze silnik czy tam pedal gazu potrzebuje adaptacji to nie wiedzialem. VVT sam sie adaptuje na zaplonie po 10 sekundach, ale i tak zrobilem to przez ISTE.

    Tak na marginesie to nie wyczulem absolutnie zadnej zmiany, przed czy po resecie DME/EGS.
    Pozdrawiam Chris

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Czyli coś zrobiłeś źle ;)
    Sprawdzałeś teraz jak ostygła ?

  9. #19
    Początkujący Użytkownik Awatar zjawax
    Dołączył
    Feb 2018
    Posty
    67
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Bydgoszcz-BHV
    Tak i niestety szarpie i sie dusi. Jest tak jak bylo.
    Pozdrawiam Chris

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Może jest problem albo z przepustnicą albo z samym softem sterownika.
    Spróbuj podesłać swój temat do kolegi @Cursor na PW. On ma duża wiedzę która jest potrzebna w takich ciężkich przypadkach.

Podobne wątki

  1. [silnik] E 32 Dusi się i gaśnie
    Przez LukiPL w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 25-03-2018, 17:18
  2. e38 3.0d dlawi sie i szarpie
    Przez kLaMaDE w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 03-04-2016, 14:11
  3. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 12-01-2014, 14:12
  4. dusi się po dodaniu gazu
    Przez jarek88 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-06-2012, 07:56
  5. Dusi sie na zimnym silniku 730 V8
    Przez tomi5 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-01-2010, 18:56

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •