Ogólnie tak:
- znalazłem w tym manualu zaworki zwrotne w głowicach. Sprawdziłem je wszystkie wyglądają w porządku.
- zawory w pompie wyglądają ok.
- żadne sprężyny nie są popękane ani pogięte
- zrobiłem test z sprężonym powietrzem. Wdmuc***ąc powietrze w kanał olejowy i zatykając jednocześnie powrót zaczęło wypluwać olej panewkami. Wdmuc***ąc powietrze w miejsce gdzie jest czujnik ciśnienia powietrze rozchodzi się od razu. Teraz pytanie czy tak powinno się dziać czy jednak powinno to powietrze znaleźć drogę do wejścia pompy i panewek ?
- O-ringi na pompie także sprawdzone ( wyglądają dobrze ale i tak je wymienię )
Dowiedziałem się także że pod pokrywą rozrządu są zaślepki kanałów olejowych i są wciskane lub wkręcane. Dziś planuję tam zajrzeć na ile mi się to uda bez ściągania pokrywy. Już powoli brakuje mi pomysłów dlaczego nie ma ciśnienia w tym silniku.




Odpowiedz z cytatem
