na rysunkiach 12v wchodzi na PIN 3. ALE PONIZEJ jest foto wtyczki starej ktora laczy sie z autem i na niej nie ma miejsca juz bo sa 4piny ktorej obejmuje wszystkie 3 piny w nowej wtyczce (z siemensa) , stad 12v bierze sie luzem spoza starej wtyczki do przeplywki klapkowej . tak to wynika z tego rysunku. chyba ze ktos ma wiedze to jestem otwarty na pomysly. wiec pytanie skad najlepiej wziasc te 12v zeby nieto nie zaklocalo innych urzadzen,i nie rozladowalo mi aku na postoju czy inne problemy jakies byly
dobra doczytalem na stronie przez was podanej cytat:
The easiest way to wire the MAF into the AFM harness is to use this colour-coded diagram. If you follow the colours, and make sure each pin is connected as per the diagram, you won't have problems.
The temperature sensor is wired in series, and it doesn't matter which wire goes to the purple one or brown one in the diagram. It should not be connected directly to the 12 volt supply. The 12 volt input goes to pin 3 and should be spliced into the thick RED wire which goes into the fuel pump relay. This is located under a black cover directly behind the coolant expansion tank...
wiec z tego wynika ze podpinaja sie pod przekaznik pompy paliwa a w zasadzie pod kabel tego przekaznika - jesli dobrze skumałem przekaz powyzej.