Cytat Zamieszczone przez Snorlax Zobacz posta
Podepnij inpe i zrób diagnostykę skrzyni. Te zatkane sitka jak i samo uszkodzenie elektrozaworu nie zawsze będzie jednoznacznie opisane jako błąd zaworu.
Można rozebrać dół skrzyni elektrozawory umyć na błysk ale wtedy to są już koszty oleju,filtra ,uszczelki i jest ryzyko że skrzynia nie będzie miała już sprawna po wymianie oleju a zatkane sitko to jedyne czym może się zatkać konkretnie to materiał z tarczek a to jest oznaka skrzyni na wykończeniu.
Temperatura nie ma tu nic do rzeczy bo i tak nie wpływa na brud a na lepkość oleju.
No właśnie widzę że temperatura nie ma nic do rzeczy, ale gdyby coś było ze skrzynią to byłoby chyba od razu, a ten problem pojawia się po przejechaniu kilku km gdy zrzucam na P lub N, silnik wkręca się prawie na 3000 obr/min. Jak odpalam zimny, no to normalnie wachluje biegami z P na D i odwrotnie i wszystko jest ok.

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka