może się przydać:
http://7er.pl/showthread.php/38597-S...ilka-problemow
https://www.bimmerforums.com/forum/s...1999-E38-735iL


tu chyba najlepsze:

http://mbturbo.com/535i-e39-to-540i-...wap-completed/

Ogólnie z szybkiego researchu od razu mówię ci, że to nie jest tak łatwo tylko "to, to i to i gra" :)

Pytanie numer 1 Czy skrzynia jest taka sama w B35 i B44 ?

Z tego co kiedyś się interesowałem to e38 740 ma alternator chłodzony cieczą ale czy wszystkie to nie wiem i czy 735i w ogóle miało takie rozwiązanie to też nie wiem.

Poza tym, zanim się w ogóle zacznie swap a ma się silnik na wierzchu to warto posprawdzać/po wymieniać łatwo sprawdzalne/wymienialne uszczelki, sprawdzić pompę olejową i resztę rzeczy, która jest łatwiejsza jak silnik ma się na wierzchu :D