Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: E38 Co do swapu - M62B35 na B44.

  1. #11
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez Wikuś Zobacz posta
    Nie chce przekladac na polifta.
    Chodzi wlasnie o przedliftowy na przedliftowy. Bez vanosow i tych innych. Najbardziej zastanawia mnie kwestia tego ECU kto mi w okolicy Radomska to przerobi. Bo autem raczej sie nie rusze. Jedynie moge wysłać co trzeba.
    Napisze jak bede juz mial silnik na miejscu :)
    Co ty masz zamiar przerabiac?? Komp silnika z 3,5? to dalej chesz miec 230koni?

    Aby to mialo rece i nogi to kup silnik z KOLEKTORAMI (wydechowe i ssacy), wtryskami, przeplywka, komputer sterujacy do B44 i EWS.
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar winmediacenter
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    534
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Sulejowek
    Nie zapomnij o dolocie jest również inny (przepływka - średnica i obudowa filtra powietrza). Jak masz WINKFP i pakiet INPA to sobie poradzisz bez problemów. Kupno EWS i ECU nie ma sensu bo i tak wymaga przeprogramowania VIN.

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    swoją drogą to będzie 3 motor w tej budzie ciekawe w pizdu

    swap jak boss napisał kup wszystko jak należy żeby potem nie mieć 250KM

  4. #14
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez winmediacenter Zobacz posta
    Nie zapomnij o dolocie jest również inny (przepływka - średnica i obudowa filtra powietrza). Jak masz WINKFP i pakiet INPA to sobie poradzisz bez problemów. Kupno EWS i ECU nie ma sensu bo i tak wymaga przeprogramowania VIN.
    Przeplywka mniejsza tj. z 3,5 ma gumowa nakladke aby pasowala do wiekszej rury wiec tu nie musi nic kombinowac.
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar winmediacenter
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    534
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Sulejowek
    Nie wprowadzaj kolegi w błąd bo średnica rury ma duże znaczenie w odczycie dawki powietrza. Od strony rury jest wstawka gumowa ale od strony filtra obudowa ma większy otwór. Przepływka jest do wymiany również a dokładniej jej obudowa bo wstawkę można sobie przełożyć.

  6. #16
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez winmediacenter Zobacz posta
    Nie wprowadzaj kolegi w błąd bo średnica rury ma duże znaczenie w odczycie dawki powietrza. Od strony rury jest wstawka gumowa ale od strony filtra obudowa ma większy otwór. Przepływka jest do wymiany również a dokładniej jej obudowa bo wstawkę można sobie przełożyć.
    Czytaj ze zrozumieniem- przeplywke ma kupic od 4,4 pisalem o tym juz wczesniej, a rury nie musi zmieniac bo po prostu sciaga ta gume/nakladke i pasuje. Przelozenie wkladu przeplywki z 3,5 do wiekszej obudowy nic nie da - beda bledne odczyty.
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2017
    Posty
    14
    BMW
    735 E38
    Skąd
    Łódzkie R-sko

    Post

    Cytat Zamieszczone przez BOSS Zobacz posta
    Co ty masz zamiar przerabiac?? Komp silnika z 3,5? to dalej chesz miec 230koni?

    Aby to mialo rece i nogi to kup silnik z KOLEKTORAMI (wydechowe i ssacy), wtryskami, przeplywka, komputer sterujacy do B44 i EWS.

    Czyli nie będziem przerabiać. Myślałem że poprzednicy pisząc o przeróbce komputera mieli też na myśli że moc 4.4 będzie a nie 230KM.

    Silnik ma przyjechać kompletny, nic z przepływkami i rurkami z 3.5 nie będę musiał grzebać bo wrzucę wszystko od 4.4 tak jak bóg przykazał.

    Kompa mam DS150E bodajże czy tym się ogarnie VIN w kompie? czy tu już trzeba się dostać do środka ECU i wtedy coś grzebać?

    Dziękuje wszystkim za odpowiedzi :)

  8. #18
    Vip Vip Awatar melas
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    279
    BMW
    CharlestizOB
    Skąd
    WrzeÂśnia
    Delphim nie ogarniesz vin-u tym zrobisz vin BMW SCANNER PASOFT 1.4.0 INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY. Najprościej

  9. #19
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    4.4 pojedzie bez problemu na ECU od 3.5, bo dlaczego nie? dlaczego ma mieć mniejsza moc? moze idealnie nie bedze ale dlaczego ma miec 230KM? w ecu zapisana jest mapa i konkretne nastawy jak zaplon oraz stosunek powietrza do paliwa i tyle. Wieksza pojemnosc czyli zapotrzebowanie na powietrze jest równoważone przez wydajniejsze wtryskiwacze benzynowe i tyle. Kiedys tez sie kłóciłem z kolegą na ten temat ale mam własne spostrzeżenia. miałem e32 V8 w ktorym zrobilem swapa z 3.0 na 4.0. Mam kilka sterownikow od m60 bez EWS wiec przekladalem sobie jak chcialem i nie było żadnej roznicy odczuwalnej pomiedzy sterownikiem od 3.0 czy 4.0. Mam tez e34 m30b35 po przekladce z automatu na manual. oryginalny sterownik byl od automatu, chcialem sprawdzic czy od manuala jest jakas roznica, zalozylem od manuala 3.0 i tez bez najmniejszej roznicy. Mam tez w x5 silnik m62b35 ktory sam wsadziłem po awarii b44 i aktualnie ten silnik jezdzi na sterowniku od 4.4 i ma zalozyony kolektor i wtryski od b44 i tez to normalnie jezdzi, nic nie zalewa, Pb/Lpg idealnie. Wiec bez jaj. kolego zakladaj słupek 4.4, kolektor ssacy i wtryski od 4.4, sterownik zostaw od 3.5 aby nie babrac sie z programowaniem czy ewsem i wszystko bedzie normalnie jezdzić. moze stracisz 5 czy 10km w stosunku do serii ale poczujesz roznice bo mocy w stosunku do 3.5 . A kiedys jak bedziesz sie mocno nudzil to mozesz zacząć bawic sie resztą

  10. #20
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2017
    Posty
    14
    BMW
    735 E38
    Skąd
    Łódzkie R-sko
    Więc spróbuje odpalić na kompie od 3.5 czy wszystko będzie banglać.
    Ale i tak komp pójdzie na zmianę na ten od 4.4 wolę jednak żeby wszystko było OK.

    A tu właśnie swap był robiony z 4.4 na 3.5 bo zajechali tego 4.4 i na gazie ostro go zalewało :P nie chciał się przełączać, obroty falowały na gazie. A na 95 normalnie pykał :)

Podobne wątki

  1. M62b35 vs m62b44
    Przez kraftpol w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-09-2015, 15:01
  2. [E38] Witam E38 M62B35
    Przez tomas w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 21-02-2011, 17:19
  3. Zle mi pali M62b35...
    Przez jerzyw w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-01-2011, 10:33
  4. [ elektryka] M62B35
    Przez jerzyw w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-12-2009, 07:46

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •