Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Fabryczna konserwacja silnika E32 M30 i nie tylko.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jpj
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    818
    BMW
    E32/E46/4R
    Skąd
    PL
    Właśnie musi mieć odpowiednią specyfikację. Pytanie czy ten Sika Guard 6250 testowałeś?

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    213
    BMW
    E32 750iL High Line
    Skąd
    Chodzież
    Blog
    8
    Cytat Zamieszczone przez jpj Zobacz posta
    Właśnie musi mieć odpowiednią specyfikację. Pytanie czy ten Sika Guard 6250 testowałeś?
    Tego nie testowałem ale jeśli to wosk to nie przejdzie, czytałem specyfikację, po wyschnięciu tworzy lepką powierzchnię :/
    http://protym.pl/allegro/karty-tech/SikaGard-6250.pdf
    Może ktoś ma inne pomysły, może do malowania lamp farba z motipa np?

Podobne wątki

  1. [diagnoza] Inpa błąd IFH-0009 możliwa tylko diagnoza silnika
    Przez evoria w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-09-2015, 20:23
  2. [silnik] f01 730d z belgi i zmniejszona moc fabryczna
    Przez bawarczyk01 w dziale Seria F01 / F02
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-04-2015, 22:33
  3. [audio/video] [E32] Instalacja fabryczna Hi-Fi
    Przez plutmen w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-04-2013, 21:19
  4. [audio] Fabryczna kostka przyłaczenia radia E32
    Przez LoOkas w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-02-2010, 06:41
  5. Przekazniki-tylko w komorze silnika?
    Przez biemdabljufan w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 03-10-2008, 13:02

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •