-
Vip
Vip
jak już tam będziesz to wymień popychacze hydrauliczne oraz dźwigienki i pastylki na zawory
w M70 to zawsze wytarte, że hej... :)
chyba, że masz przebieg jakiś bardzo niski w tym aucie, rzędu 100kkm. Wtedy tylko rozebranie i wymiana tych w najgorszym stanie. Da się to spokojnie ogarnąć przez odkręcenie wałków.
A zaglądać tam ponownie następnym razem nie będzie Ci się chciało, uwierz mi :)
do tego rozbiórka przepustnic i czyszczenie bo i tak na stole będą. Nowe komplety odm, bo stare leją do dolotu. Koniecznie tuleje gumowe trzymające blachy, do których są przykręcone korytka przewodów zapłonowych. Albo będą pozrywane, albo pozrywasz je jak będziesz chciał je odkręcić.
Przewody paliwowe wymień od razu na nowe gumowe.
no i to chyba tyle co mi do głowy przychodzi.
Ostatni raz robiłem taką operację w grudniu, więc jestem na świeżo.
Ostatnio edytowane przez ttrol ; 01-02-2018 o 20:58
pozdrawiam Bartek
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum