Pokaż wyniki od 1 do 10 z 66

Wątek: Witam

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #10
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    jak już tam będziesz to wymień popychacze hydrauliczne oraz dźwigienki i pastylki na zawory

    w M70 to zawsze wytarte, że hej... :)

    chyba, że masz przebieg jakiś bardzo niski w tym aucie, rzędu 100kkm. Wtedy tylko rozebranie i wymiana tych w najgorszym stanie. Da się to spokojnie ogarnąć przez odkręcenie wałków.

    A zaglądać tam ponownie następnym razem nie będzie Ci się chciało, uwierz mi :)

    do tego rozbiórka przepustnic i czyszczenie bo i tak na stole będą. Nowe komplety odm, bo stare leją do dolotu. Koniecznie tuleje gumowe trzymające blachy, do których są przykręcone korytka przewodów zapłonowych. Albo będą pozrywane, albo pozrywasz je jak będziesz chciał je odkręcić.

    Przewody paliwowe wymień od razu na nowe gumowe.

    no i to chyba tyle co mi do głowy przychodzi.

    Ostatni raz robiłem taką operację w grudniu, więc jestem na świeżo.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 01-02-2018 o 20:58
    pozdrawiam Bartek

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •