Ale w sumie co by to zmieniło ? W takiej opcji i tak bym musiał Ciebie prosić o pomoc i zrobić wycieczkę do SRC. Czy nie ma większego prawdopodobieństwa ,że gdzieś jest słaby kontakt na wtyczce i oporność wzrasta więc zaraz sypie błędem ?
W tamtym roku miałem ten sam kod błędu i gdzieś w INPA taki opis : 9861 Resistance, firing circuit, seat belt tensioner, front left, not measured co mniej więcej znaczyło po polskiemu : Oporność obwodu podczas włączenia napinacza siedzenia lewego była nie miarowa,nie wyważona.
Nie pamiętam gdzie to wtedy w Inpie znalazłem, ale jak się znów pojawi to pogrzebię bardziej po inpie i może coś znajdę.
Dziś było +3*C i już wszystko wzorowo.
Czy w samym słupku B też jest jakaś elektronika czy to tylko tak INPA nazywa ?
Czy to jest taki sam moduł jak w e60 ? https://www.olx.pl/oferta/bmw-e60-st...5-ID86var.html
Gdzie on tak naprawdę jest zamontowany w aucie ?