Pięknie to wszystko robisz-wielki szacunek:)
Pięknie to wszystko robisz-wielki szacunek:)
Kurde Johny, nie wiem czy jest ktoś na forum kto cie przebije jeśli chodzi o inwestycje w auto bo chyba potroiłeś wartość auta ;) Podziwiam w każdym razie ;)
BTW: Jak ci się jezdzi na tych Dunlopach? Chce kupić na wiosnę nowe gumy i myślę albo o tych co masz albo GY F1 Assymetric 3.
Dziękuje za ciepłe słowa:)
Jeśli chodzi o Dunlopy to naprawdę robią robotę , pierwsza sprawa silikon miękkie i strasznie przyczepne również na mokrym, przy 19" miękkość sprawia ze jest naprawdę komfortowo , a co do przyczepności trzymają się o połowę lepiej niż continentale czy pirelli p0 (4letnie)
Niestety mankamentem jest ich cena ....
https://www.oponeo.pl/dane-opony/dun...-mfs#230535095 fack ja je kupowałem po 1499sztuka , dobra cena na nie jest obecnie !!!
jedno ale dunlop mierzy szerokość opony od skraju bieżnika tuż nad napisami , czyli opona 275 ma płaszczyznę przylegania do podłoża 248mm co za tym idzie opona jest węższa niż powinna :(
Moje będą trochę tańsze bo mam 245/45/18 więc kpl będzie za jakieś 2200. Ciekawa sprawa z tą szerokością. A skąd wiadomo który producent jak mierzy? Szczerze, to nigdy się nad tym nie zastanawiałem.
tak to wygląda faktycznie z przodu jest 245/40/19 z tyłu 275/35/19
Takie baloniaste te gumy. Nie mają prostych ścianek.
No faktycznie do 245 to daleko. Muszę z ciekawości zobaczyć czy w moich gumach jest podobnie.
Słuchaj, a za ile udało ci się dostać tylne lampy? Też myślę u kupnie nowych bo dostać ładne używki przed liftowe nie sposób. Wszystkie są w tragicznym stanie i dlatego założyłem po liftowe. W koneserze nowe są za jakieś 900 zł szt. ale znalazłem jeszcze lampy firmy ULO w jakości oryginału za ok 500 zł szt i myślę czy ich nie kupić.
Ostatnio edytowane przez Słowik ; 20-12-2018 o 10:26
no dobrze więc zima jest nadal :)
kilka fotek by umilić ten czas:
co robi Johnny? jak to co chomikuje klamoty na wiosnę do siedem:)
od czego by tu zacząć ......
co sie u mnie dzieje?.
nr1 nie ma rzeczy nie do zdobycia, są tylko takie których trzeba mocno poszukać !
Nowy pokrowiec OEM na e38 z ASO
nr2 tego jeszcze nie mam , wiec już mam Webasto
i tu zaczyna się przygoda, po zakupie zestawy z 750 z mojego rocznika, okazało się ze piec jest w stanie agonalnym.... to czas poszukać części i tu się pojawił problem cześć nie dostępne..... Nie zastanawiając się długo zglebiłem temat. okazuje się ze pieta achillesową webasta termo top s czyli bw50 jest pompka cyrkulacji wody... fabrycznie wytrzymuje 1.8atm a w układzie 750 jest 2atm , przez co zawsze uszczelnienie puszcza co prowadzi co uszkodzenia silnika i unieruchomienia go!
po 2 dniach namysłów padło na zakup nowego webasta termo top c ze sterowaniem analogowym:) ciśnienie robocze 2.5atm do tego sterowanie z epoki czyli telestart T60 wraz z pilotem
zestaw wymagany do montażu kupiony z tego samego rocznika co moje auto:
- dwa węże do wymiany (słabe były)
- nowa pompka paliwa webasto,
- nowe mocowanie z aso do karoserii pieca.
- mnowe opaski....
- odpowiednie okablowanie z zachowaniem kolorystyki bmw umieszczonej na schematach wds
- przekazink z podstawką
- piny do listwy bezpiecznikowej w bagażniku
- nowe mocowania do przewodów pod podłogą
- nowe przewody gumowe lini paliwowej
- nowy przewód metalowy lini paliwowej
- panel klimatronika pod webasto
film z testów pieca w domowych warunkach
https://youtu.be/llDwB6k-QLE
no dobrze czy czegoś jeszcze w aucie brakować będzie? :)
ps: poszukiwania alpin 20" nadal trwają ......
Ostatnio edytowane przez Johnny_Bravo ; 11-02-2019 o 22:06
Halogeny kupiłeś w aso?
Ja niestety tak i klosze od wewnątrz mają jakby mgielke?/kurz?
Też masz coś takiego u siebie?