Dziwna diagnoza. A auto kopci Ci mocno ? Wypalone zawory to powienien dymić jak lokomotywa.
Dziwna diagnoza. A auto kopci Ci mocno ? Wypalone zawory to powienien dymić jak lokomotywa.
Problem w tym że to auto nie dymi wcale fakt faktem w kolektorze jest pełno oleju i po zdjęciu korektora w dolotach do tych 3 cyl. Jest wyraźnie olej i lekki nalot tz. Są ciemniejsze niż reszta
Wcale nie uśmiecha mi się wymiana motoru ani robienie generalki
Nie wiem już co z tym autem robić skończyły mi się pomysły może ktoś coś doradzi napewno pojadę do jeszcze jednego warsztatu typowo od BMW i zobaczę co oni stwierdza...
Dlatego ze ciśnienie na cylindrach jest zależne od ustawienia valvetronic. Jak był przymknięty to miał 12 na otwartym powinien mieć Ok 18 stad ta różnica może byc. Sam u siebie mierzyłem kiedyś i z jednej strony było 12 na drugiej 18 a przyczyna był uszkodzony czujnik valvetronic i nie przestawialo wałków
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk