Co do "Engine roughness" to się musi Twin wypowiedzieć.

Zrób taki test:
1. Skasuj błędy
2. Odepnij czujniki Valvetronic. Są po jednym na stronę pod samą ścianą grodziową. Musisz to zrobić ostrożnie, żeby nie połamać, bo będzie drogi klops. Tak wygląda mniej więcej gniazdo podłączeniowe: http://www.bimmerfest.com/forums/att...9&d=1364340386
3. Odpal silnik. Dostaniesz check-engine na desce i błędy Valvetronica, ale upewnij się, że nie ma wypadania zapłonu. Silnik może tak pracować, nic mu nie będzie.
4. Przegazuj do >3000 obr/min

Jeżeli wypadanie zapłonu się nie pojawi, trzeba szukać dalej. Jeżeli pojawi >3000obr/min, to może być wina Valvetronica, ale nie musi. Jeżeli pojawi się od razu po odpaleniu, to najprawdopodobniej Valvetronic.

A tak w ogóle masz LPG?