No nie Miro,a czemu ?
No nie Miro,a czemu ?
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
To nie takie proste wyłamać zamek a co gorsze czym. Jaki materiał się nie będzie giął ? Gorzej jak uleci w wewnątrz wkładki. Łatwo powiedzieć dobry łamak.
Nad łamaniem tez się zastanawiałem ale ktoś mi to odradził gdyż zamki bardzo odporne jutro zadzwonię do serwisu zapaytam ile nowy kluczyk i na kiedy w magików co otwierają zamki i nie niszczą ich to raczej nie wierze. Podjada jeszcze do znajomka zobaczę jak ten zamek jest zbudowany i będę wiercił kolejna dziurę. Linka pewnie jest przyczepiona jakoś i dlatego nie mogę jej znaleść ale przy 3 otworach wiertłem 13 ka to musiałbym na nią trafić.
Mam pomysł. Widziałem na własne oczy. Kolega odgiąl ramkę drzwi pasażera taka poduszka jak się ciśnienie mierzy na ręku! Wsadził drut 6mm i wcisnal przycisk na desce otwarcia drzwi. Wiesz ten ze strzałkami Góra - dół
W E65 ramka jest dosyć szeroka więc jak ją nawet odegniesz to sie odkształci a i uszczelki poniszczysz po drodze.
Jak masz wnękę na narty to tłucz szybę w tylnych drzwiach ale nie ten trójkąt tylko tą dużą. Szybę kupisz za parę złotych a wymiana jest prosta. Dłużej będziesz odkurzał auto po tych szkiełkach :)
Robiłem to i nic zamek nie reaguje
Przez wywiercone otwory znalazłem dwie wiązki przewodow, zaizolowanych w czarną parcianą izolację po lince śladu nie ma...
https://photos-2.dropbox.com/t/2/AAC...68&size_mode=3