Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Wątek: Filtr powietrza sportowy do 750 tki firmy K&N

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    244
    BMW
    E38 750iL 2001
    Skąd
    Bydgoszcz
    Tak jak pisalem wczesniej - zeby zwiekszyc moc trzeba by zwiekszyc ilosc powietrza zasysanego do cylindrow. Pewnie mozna kombinowac z ostrzejszymi walkami rozrzadu, ale to ogromne koszty i mizerny efekt. Jezeli potrzebujesz wiecej mocy, to chyba tylko doladowanie. Ale tak naprawde po co?
    Wiem, ze w Stanach pakuja V8 LS, a z tym juz mozna zrobic wszystko.
    Mozesz sprobowac zalozyc krotszy most, jak w 740 Sport - poprawisz przyspieszenie kosztem Vmax.
    Ewentualnie pojsc w druga strone - 7er to ciezkie bydle. Zamiast zwiekszac moc - zmniejsz mase. Jeszcze graty sprzedasz na Allegro i zarobisz :)

    ---

    I tak jeszcze po przemysleniu. V12 pali gume na starcie, czyli i tak nie jest w stanie przeniesc tej mocy na droge. W tym ukladzie najlepiej byloby zaczac od jak najlepszych opon. Zyskujesz przy okazji lepsze prowadzenie w zakretach.
    Idac dalej ta sciezka - druga rzecza, ktora bym zrobil (i kiedys zrobie) jest szpera. Korzysci podobne jak przy gumach - lepszy start i zakrety.
    To razem z krotszym mostem powinno dac Ci znaczaca roznice i to w duzo ciekawszy sposob niz czysty tuning silnika.
    Ostatnio edytowane przez ghrh ; 28-10-2017 o 17:33

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Mardenss
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    145
    BMW
    750i USA
    Skąd
    Wałbrzych
    Cytat Zamieszczone przez ghrh Zobacz posta
    Tak jak pisalem wczesniej - zeby zwiekszyc moc trzeba by zwiekszyc ilosc powietrza zasysanego do cylindrow. Pewnie mozna kombinowac z ostrzejszymi walkami rozrzadu, ale to ogromne koszty i mizerny efekt. Jezeli potrzebujesz wiecej mocy, to chyba tylko doladowanie. Ale tak naprawde po co?
    Wiem, ze w Stanach pakuja V8 LS, a z tym juz mozna zrobic wszystko.
    Mozesz sprobowac zalozyc krotszy most, jak w 740 Sport - poprawisz przyspieszenie kosztem Vmax.
    Ewentualnie pojsc w druga strone - 7er to ciezkie bydle. Zamiast zwiekszac moc - zmniejsz mase. Jeszcze graty sprzedasz na Allegro i zarobisz :)

    ---

    I tak jeszcze po przemysleniu. V12 pali gume na starcie, czyli i tak nie jest w stanie przeniesc tej mocy na droge. W tym ukladzie najlepiej byloby zaczac od jak najlepszych opon. Zyskujesz przy okazji lepsze prowadzenie w zakretach.
    Idac dalej ta sciezka - druga rzecza, ktora bym zrobil (i kiedys zrobie) jest szpera. Korzysci podobne jak przy gumach - lepszy start i zakrety.
    To razem z krotszym mostem powinno dac Ci znaczaca roznice i to w duzo ciekawszy sposob niz czysty tuning silnika.

    Powiem tak wywalanie wnętrza odpada bo nie jest o samochód który robiony jest na drift czy coś chcę na pewno zachować oryginał w środku. Też rozmyślałem nad szperą, ale trochę się obawiam zimy jak będzie szpera a dokładniej o komfort prowadzenia samochodu trakcja itp ;)
    Aktualnie posiadam e38 750 5.4 v12 1998 przed lift

    Było:
    * e38 2.8 1995 rok.
    * e65 3.5 v8 2003 rok.

Podobne wątki

  1. "Sportowy" filtr powietrza bmw e38 750
    Przez pablooo24 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-03-2016, 20:38
  2. Filtr kabinowy firmy MANN CU 3642-2
    Przez sebobass w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 23-10-2011, 10:04
  3. [ tuning] Sportowy filtr powietrza.
    Przez jerzyw w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 20-11-2009, 19:57

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •