Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Jak wyjąć śruby łączące wydech

  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice

    Post Jak wyjąć śruby łączące wydech

    Ma ktoś patent na wyciągnięcie tych jednostronnych śrub łączących wydech w E38? Z jednej mają płaski łepek a z drugiej przychodzi nakrętka.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Młotek ,kątówka ale kończy się zawsze tak samo....wiertarka i nowe śruby. Namaczać jakimś odrdzewiaczem penetrującym może ale to może Ci się uda w co nie wierzę.

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Ale pytanie. Czy to jest zgrzewane czy po prostu wciskane? Bo jak mam tłuc młotkiem pół godziny, to szybciej odkręcę tą część wydechu od kolektora i wycisnę to chociażby na imadle.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  4. #4
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Z tego co pamiętam wciśnięte na wieloklinie jak szpilki .
    Najprościej uciąć, rozwiercić i założyć nowe śruby.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee

    Post

    ..........
    Ostatnio edytowane przez tgracing ; 27-10-2017 o 05:22
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee
    Szybciej rozwiercisz, niż zdemontujesz te rury zwłaszcza po lewej stronie. Temat przerabialem, u siebie mam juz tylko jedna oryginalną szpilkę. Mlotkiem raczej jej nie wybijesz, są dość mocno wciśnięte. Oczywiście jeżeli mówimy o V12. Pozdrawiam Robert
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Zastanawiam się, czy aby nie zrobić sobie jakiegoś prostego ściągacza. Może uda mi się wycisnąć te szpilki. Nie rozumiem, czemu BMW nie może stosować zwykłej śruby i nakrętki.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  8. #8
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Może podgrzej jakimś palnikiem.Nakręć nakrętke na koniec szpilki i młotek w łape.
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Tu naprawdę się nie ma nad czym rozczulać. Upierd.lic ,rozwiercić i dać nowe śruby.

  10. #10
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    Cytat Zamieszczone przez tgracing Zobacz posta
    Szybciej rozwiercisz, niż zdemontujesz te rury zwłaszcza po lewej stronie. Temat przerabialem, u siebie mam juz tylko jedna oryginalną szpilkę. Mlotkiem raczej jej nie wybijesz, są dość mocno wciśnięte. Oczywiście jeżeli mówimy o V12. Pozdrawiam Robert
    Potwierdzam rozkręcenie tego prawie niemożliwe


    1 Miejsce
    w konkursie na auto zlotu - Ślesin 2014 w kategorii E38

    3 Miejsce
    w
    konkursie na najładniejsze auto X VIP-owskiego zlotu 2015

Podobne wątki

  1. [pozostale] Śruby kół e65
    Przez Aldik w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-06-2015, 22:07
  2. [wnętrze] Jak wyjąć popielniczke?
    Przez Prosiak w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-11-2012, 06:17
  3. jak wyjąć radio z E38
    Przez BartekMW75 w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 24-09-2012, 20:18
  4. [ wnetrze] jak to wyjąć??
    Przez phdream w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-06-2008, 20:13
  5. Tuner tv (16.9)- jak wyjąć?
    Przez Aldik w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-03-2008, 14:51

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •