Zobacz film zamieszczony przez dammed1. Widać co dzieje się ze światłami na różnych trybach.
Znaczenie ma to tylko przy światłach skrętnych. Nie bez powodu lewa lampa na trybie auto skręca lekko w lewo.
W przypadku LED jest procedura w ISTA. Program ustawia światła w odpowiedni sposób, a następnie można przystąpić do regulacji
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
Dziś kupilem takie żarniki.Niby najlepsze na tą chwile na rynku.Wieczorem montaż i zdam relacje za jakiś czas jak się rozświecą.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
Daj znać, czy da się to samemu zmienić pod domem, czy jakaś filozofia jest do tego potrzebna.
Hę? A te klapki co są od góry? Tam normalnie jest dostęp do pokryw żarówek.
Ale od ringów i doświetlania zakrętów.Żarnik jest od dołu.
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
Uuu.... a tak na szybko przejrzałem internety. Przypadkiem w nadkolu nie ma jakiejś klapki, żeby się tam dostać? Coś takiego niby jest w F10, to może i u nas też?
Ostatnio edytowane przez jaro5 ; 25-10-2017 o 14:37
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
Wymienione żarniki,lampy przepolerowane i jest chyba lepiej.Deszcz pada ale snop światla jak by dalej był widoczny podczas jazdy.Tamte wczesniejsze zarniki mialy barwe 5000k.Dla oka bielsze ale bliżej świecą.Te są 4150k i są bardziej żółte.Ale dalej dają.jeszcze sie muszą rozświecić.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez jaro5 ; 25-10-2017 o 19:35
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si