Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: M62B44TU planowanie głowicy

  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar magmichal05
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    23
    BMW
    e38 740i M62TUB44
    Skąd
    Polska

    Post M62B44TU planowanie głowicy

    Witam serdecznie

    Wycieka mi olej z silnika najprawdopodobniej na uszczelce głowicy. Nie ma tragedii ale wolę się powoli szykować do remontu.
    Chciałem zapytać o koszty całej operacji i listę części które muszę obowiązkowo wymienić przy planowaniu głowicy. Ludzie w takich sytuacjach sprzedają samochody a że w końcu było mnie stać na spełnienie swojego marzenia to byłbym durniem gdybym ją teraz sprzedał...

    Proszę was o listę części które będą potrzebne, i jakiś namiar na warsztat w okolicach Poznania który dobrze splanuje mi głowicę. Nie znam się na tym więc pytam fachowców :)

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2016
    Posty
    124
    BMW
    728i
    Skąd
    wlkp
    Cytat Zamieszczone przez magmichal05 Zobacz posta
    Witam serdecznie

    Wycieka mi olej z silnika najprawdopodobniej na uszczelce głowicy. Nie ma tragedii ale wolę się powoli szykować do remontu.
    Chciałem zapytać o koszty całej operacji i listę części które muszę obowiązkowo wymienić przy planowaniu głowicy. Ludzie w takich sytuacjach sprzedają samochody a że w końcu było mnie stać na spełnienie swojego marzenia to byłbym durniem gdybym ją teraz sprzedał...

    Proszę was o listę części które będą potrzebne, i jakiś namiar na warsztat w okolicach Poznania który dobrze splanuje mi głowicę. Nie znam się na tym więc pytam fachowców :)