Witam jak w temacie problemów jest kilka , za równo kilka miesięcy się nad nimi głowie otóż po zakupie bmw skrzynia zaczęła mi wpadać w tryb awaryjny po przejechaniu, pojechałem na kompa wyskoczyło mi że czujnik położenia wałka rozrzadu , oraz sonda lambda miedzy 1 a 3 cylindrem (mechanik stwierdził że sonda to przez instalacje Lpg i ze to musi gazownik ustawić ) wymieniłem czujnik nie było ori dostępnego wziąlem dephi czujnik położenia wałka rozrządu podobno dobra firma , lecz znow po 50km zaczała tak samo wpadać w tryb awaryjny , pojechałem do serwisu BMW swtierdzili że adpaptacja skrzyni biegów może pomóc tak zrobili problem się powtarzał dodatkowo powiedzieli ze mam "zaklesczanie sie vanosa" że to typowe na ten silnik, wiec pojechałem raz drugi wtedy wymiana oleju i filtra , a na komputerze mimo wymiany czujnika położenia wału pojawił sie błąd ze jest z nim problem , wyczytałem ze to własnie czujnik położenia wałka rozrządu może powodować ten problem, ma ktoś jakiś pomysł bo właśnie dziś miałem jechać po drugą skrzynie biegów oczywiscie na zimno chodzi idealnie po rozgrzaniu jest kłopot

dodatkowo chciałbym zapytać czy faktycznie ta sonda lambda przed katalizatorem miedzy 1 a 3 cylindrem jest tak cholernie droga ? bo mechanik troche mnie wystarszył
autko jest z 1996 roku z silnikiem 2.8 na pojedynczym vanosie z automatyczna skrzynia biegów

i już teoretycznie zgupiałem , miał ktoś podobny problem ?