Pokaż wyniki od 1 do 10 z 161

Wątek: Witam

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez praktik-auto Zobacz posta
    Największym plusem rejestracji na żółte jest brak takiego terminu jak " szkoda całkowita "
    Jeśli auto uczestniczyłoby w jakiejkowiek kolizji ( oczywiście nie z mojej winy )

    Z oc sprawcy ubezpieczyciel musi pokryć wszystkie koszty związane z odbudową auta
    ( na oryginalnych częściach i zgodnie z wytycznymi producenta ;))


    Nie ma górnej granicy jeśli chodzi o koszty co ma miejsce w zwykłych samochodach ..

    Reasumując WARTO rejestrować auto na żółte bo tak naprawdę nie ma żadnych minusów....
    Masz to na piśmie gdzieś, bo ja czytałem na łamach Classic Auto, że nie jest tak różowo, gdzie opisywali konkretne przypadki.


    Szkiełkowanie, piaskowanie kolektora to ryzyko i znam kilka przypadków, że produkty wpadły do silnika. W środku w zakamarkach ciężko być pewnym, że nic nie zostało. Ale oczywiście życzę Ci, żeby skończyło się szczęśliwie.

    Planujesz jakieś modyfikacje silnika, nowa mapa? wymiana samych wtrysków nic nie wniesie oczywiście, chyba, że stare niedomagały.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 12-01-2018 o 22:35
    pozdrawiam Bartek

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    71
    BMW
    e32
    Skąd
    Tarnobrzeg
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Masz to na piśmie gdzieś, bo ja czytałem na łamach Classic Auto, że nie jest tak różowo, gdzie opisywali konkretne przypadki.


    Szkiełkowanie, piaskowanie kolektora to ryzyko i znam kilka przypadków, że produkty wpadły do silnika. W środku w zakamarkach ciężko być pewnym, że nic nie zostało. Ale oczywiście życzę Ci, żeby skończyło się szczęśliwie.

    Planujesz jakieś modyfikacje silnika, nowa mapa? wymiana samych wtrysków nic nie wniesie oczywiście, chyba, że stare niedomagały.
    Wiadomo że w takich przypadkach nigdy nie jest różowo, najlepiej zawieść samochód do ASO i rozliczyć szkodę bezgotówkowo
    tak jest najbezpieczniej...
    A modyfikacje silnika na pewno będą ( mapa , głowica , wałek wydech ) ale to wszystko z czasem i powolutku ;)

  3. #3
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez praktik-auto Zobacz posta
    Wiadomo że w takich przypadkach nigdy nie jest różowo, najlepiej zawieść samochód do ASO i rozliczyć szkodę bezgotówkowo
    tak jest najbezpieczniej...
    A modyfikacje silnika na pewno będą ( mapa , głowica , wałek wydech ) ale to wszystko z czasem i powolutku ;)
    rozliczałeś tak w ASO kiedyś stare auto na żółtych tablicach?

    albo znasz kogoś kto tak zrobił i ubezpieczalnia na to poszła. Chyba, że była wcześniejsza wycena rzeczoznawcy dość wysoka, ale nigdy nie naprawią Ci auta bez limitu kwoty.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 13-01-2018 o 19:45
    pozdrawiam Bartek

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    71
    BMW
    e32
    Skąd
    Tarnobrzeg
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    rozliczałeś tak w ASO kiedyś stare auto na żółtych tablicach?

    albo znasz kogoś kto tak zrobił i ubezpieczalnia na to poszła. Chyba, że była wcześniejsza wycena rzeczoznawcy dość wysoka, ale nigdy nie naprawią Ci auta bez limitu kwoty.
    Nie rozliczałem tak nigdy szkody i mam nadzieje że nigdy nie będę musiał!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A informację tą uzyskałem od rzeczoznawcy który sporządzał opinie na temat mojego auta.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •