Ta z otomoto na felach ltg i w longu, nie miala tez przypadkiem rolowanych nadkoli? Tez o niej myslalem, ale auto raczej nie do jazdy, tylko do stania...
Ta z otomoto na felach ltg i w longu, nie miala tez przypadkiem rolowanych nadkoli? Tez o niej myslalem, ale auto raczej nie do jazdy, tylko do stania...
Oczywiście że jakikolwiek gwint do takiego samochodu jest bezsensem. Każdy dosłownie każdy, kogo znam, po roku lub dwóch, wywala i sprzedaje gwint, bo ma już dość takiej jazdy.
Naciąg nie ale chińska opona dla mnie to nieporozumienie. Ja nie oszczędzam na oponach.
auto robione w aso ale co tam było robione czytaliście tę listę ja tak i to są bez urazy pierdoły a nie gruby serwis
natomiast sam wygląd auta jest ok wg mnie tylko to jest dupa a nie samochód do jazdy na co dzien w tej konfiguracji niestety to ładnie na zlotach wygląda a w życiu to mi na 16 w e38 komfortu czasem na polskich dziurach brakuje
opony takie jak maja byc do e38, do felg np 20 cali sa mega drogie
a to dlatego bo takie opony sa praktycznie tylko do bmw 7, nie sa po prostu popularne
wiec zakladaja popularniejsze, tansze, z nizszym, profilem, te co powinny isc do piatek albo do mercow
i jeszcze naciag :) bo wiadomo ze takich szeorkich opon jak powinny isc do e38 na duzych felgach to w piatkach czy zwyklych aut anie ma
tzn sa, ale nie sa popularne, czyli tanie, bo takie ine wejda do piatek czy golfow :)
i potem twierdza, ze to specjalnie, ze to taki styl :)
a prawda jest taka ze oszdzedzili
czy to na uzywkach, czy to na chinczykach i kupili co bylo tansze
najekonomiczniej jest zalozyc naciag i niski profil :) ale to nie sa opony do e38
przerabiam takie zachowanie od dawna
aa ostatnio nagminne, jak e38 mozna kupic za 10 tys
no to przeciez oczywiste, ze sie opon wtedy za 4.500-tys nie kupuje, a tyle kosztuja opony w wyjsciowytch modelach takie jak maja byc do felg np 20scia
juz lepiej zlaozyc seryjne 16stki i kupic normalne dobre opony, niz robic taka wioche
taka dygresja :)
Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 24-08-2017 o 20:57
Moje 5-groszy. Niektórzy traktują swoje bmw jak auto do codziennej jazdy wtedy jeżdżą na eleganckich 16calowych słoneczkach i 220/60/16 oponkach, pod market obtrzaskiwać się drzwiami, a inni wolą castomy 19 cali na 255/35/19 i lecą sobie dwa razy w roku na zlocik i trzymają auto pod kocem.
no taaa, customy :)
to sa opony do e34 :) nie do siodemki
moze czesci posiadaczom pozostawaly opony z e36, to pozakladali na 7 :) i mowia ze to custom :) haha
ja mam podobnie wolę moje 16 i nowe opony jak 19 i opny z dupy bo nowe jak piszesz 4-5k niestety a nowe 16-17 to 2-2,5k i nie mówię o chinach
no on nie musiał wymieniac wszystkiego jak leci ale ktos po nim będzie
Zapewniam Cię, że można kupić dobrą nową oponę 20 cali w cenie 16-17 calowych z Twojego cennika. Ale każdy przyzwyczaił się do nazw Michelin czy Bridgestone i nic poza tym nie uważa, że jest dobre. I ja na pewno nikogo nie przekonam i nie zamierzam przekonywać. Naciąg mi się nie podoba ale nie będę na siłę kogoś przekonywał, że zakłada oponę z e36 bo na inną go nie stać. Ja w jego kieszeni nie siedzę. Może tak jest ale może do cholery rzeczywiście ma taki gust i to nie kwestia portfela.