740 nie miałem to nie będę się wypowiadał. Miałem 735 e32 i byłem bardzo zadowolony. Ale nie można tego samochodu porównywać do 750 e38 ani A8 bo to inna liga.Zamieszczone przez mroova81
750 - A8
A8: do minusów - miękka blacha, delikatne skrzynie, częsty serwis, wymiana i kontrole rozrządu z racji na pasek, problem z serwisem ponieważ mało kto ma pojęcie o tym aucie, generalnie delikatne autko, ceny części wysokie nawet w zamiennikach.
do plusów - niezbyt duże zapotrzebowanie na paliwo (ok 12-16l), bardzo fajne wrażenia z jazdy z uwagi na quattro, nawet największa ślizgawka nie jest w stanie wybić tego auta z toru jazdy, wygodny fajny samochód, dobra elektronika.
750 e38: do minusów - potrzebny jest dobry serwis, byle warsztacik to co najwyżej olej w silniku w nim wymieni. Dosyć duże zapotrzebowanie na paliwo (12-20l), napęd wyłącznie na tył dla jednych będzie minusem a dla innych plusem:) Częste nieszczelności pod kolektorem ssącym, uszczelki trzeba wymieniać co ok. 150-200tyś km, trudny dostęp do świec co wiąże się z kosztem wymiany. Drobne problemy z elektroniką, ale do opanowania.
do plusów: jeżeli zakupiony jest dobry egzemplarz z książką serwisową po kimś kto dbał o auto to jest to niezniszczalny bat-mobil:) Blacha twarda, silnik pancerny, skrzynie wytrzymałe. Nie potrzebuje zbyt wiele serwisu, wystarczy robić przeglądy na czas i nigdy nie zawiedzie. Ceny części przystępne w oryginale BMW, nie trzeba kombinować z jakimiś zamiennikami. Samochód wygodny, szybki i bezpieczny. Doskonale się prowadzi.
Dla mnie zdecydowany "+" dla 750. Audi już raczej nie kupię z racji tego, że potrzebuję auto do jazdy a nie do pieszczenia ;)
Pozdrawiam




Odpowiedz z cytatem