Super - z tył komforty + 4 strefy! 3,0 z dwoma turbinami jedna obok drugiej mi by też wystarczył. Na pewno bardzo przyjemnie jedzie, a przy tym łatwiej pogrzebać, bo silnik w rzędzie. Ten silnik ma maksymalny moment bardzo szeroko rozpięty na obrotach. Jak pamiętam, to w niektórych aplikacjach było to chyba 400Nm od 1200-5500obr/min. Tutaj masz 450Nm 1500-4500obr/min, co też jest bardzo dobrym wynikiem (moment prawie jak diesel, ale w 2x szerszym zakresie; do tego lekkie muśnięcie gazu zapewnia już obroty dla wykrzesania pełnej wartości momentu). To oznacza moc w każdych warunkach niezależnie od przełożenia. Właśnie - jaka skrzynia z tym idzie - 6HP, czy 8HP? Jak to mówią handlarze "będzie Pan zadowolony!" ;).
Czekam na długi i szczegółowy esej z wrażeń, jak już się obędziesz z autem. ;)
Ja kilka takich oglądałem i jedyne, co mnie zastanawiało, to dźwięk silnika 740i. W każdym dosyć głośno było słychać zawory. Podobno jednak ten typ tak, a może historia jest jak z Seatem 1,4 - jak tylko ktoś raz wlał Castrol Magnatec, to silnik zaczynał klepać jak diesel. Jak jest u Ciebie?