Czyli taki efekt trochę przyduszającego się auta w manualu, jak jest za wysoki bieg?
Czyli taki efekt trochę przyduszającego się auta w manualu, jak jest za wysoki bieg?
O właśnie, coś takiego.
Jak obroty są powyżej 2000, to nie ma takiego czegoś. Wcześniej tego nie było. W zasadzie od niedawna takie rzeczy się dzieją. Byłem niemal pewny, że to łącznik elastyczny, ale rozebrałem wszystko i stan jest bardzo dobry. Zresztą, wymieniałem podporę i łącznik niedawno na nowe (Meyle, Febi).
Jeżdżę cały czas na paliwach premium, więc jak już, to wtryski się zwyczajnie kończą. 275.000km przebiegu. Od nowości nic nie robione. W książce serwisowej nie było nic, poprzedni właściciel też ich nie robił, bo pytałem. Od 221.000km auto jest u mnie.
Ostatnio edytowane przez HTN ; 11-08-2017 o 15:21
Nic specjalnie nie wywaliło:
0093FC: SGM-SIM: Undervoltage (nie wiem co to)
003FC0: DDE: Air mass flow sensor (ten błąd mam regularnie, za duża dawka powietrza na wolnych obrotach)
00480A: DDE: Particulate filter system, bank 1 (czasami wyskakuje, jak dużo jeżdżę w mieście; wypad na autostradę rozwiązuje problem)
004020: DDE: Exhaust temperature sensor before particulate filter (odłączałem kostkę jak sprawdzałem wał - stąd pewnie błąd)
009D29: CDC: Changer mechanism, unload CD (zmieniarka się raz zawiesiła)
005D2D: CIM: ECU internal (nie wiem co to)
00A158: PM: Closed-circuit current (short-time) (nie wiem co to)
00A7D2: FLA: Sensor field of view concealed (sensor automatycznych świateł zakryty - wyskakuje, jak jest brudna szyba)
00A8BC: LM: Licence plate light, left, fault (nie wiem co to)
009C56: IHKA: Foggint sensor (błąd pernamentny w moim aucie)
009B32: SHZH: Water-pump circuit fault (circulation pump) (nie wiem co to)
WTRYSKI na zimnym silniku:
Cyl.1: -0,6|0,2
Cyl.5: -0,1|0,3
Cyl.3: -0,6|0,0
Cyl.6: 0,0|0,2
Cyl.2: 0,0|0,3
Cyl.4: 0,0|0,6
Ostatnio edytowane przez HTN ; 11-08-2017 o 18:43
Żarówka oświetlenia tablicy rejestracyjnej00A8BC: LM: Licence plate light, left, fault (nie wiem co to)
Czujnik zaparowania szyb. Jest przy lusterku, a przynajmniej powinien tam być. Miałeś wymienianą szybę czołową? Podobno fajna rzecz, bo bardzo szybko wyłapuje zaparowanie szyby czołowej i zaczyna automatycznie dmuchać na szybę. Ja też mam ten błąd, bo prawdopodobnie nie mam tego czujnika.009C56: IHKA: Foggint sensor (błąd pernamentny w moim aucie)
Co do wtrysków, to się nie wypowiem, ale ten błąd ECU Internal wygląda podejrzanie.
Łukasz,odłącz przepływomierz i przejedź sie na odłączonym.
Dobry pomysł Miro. Wypróbowałem jak napisałeś i odpiąłem jeszcze EGR. Niestety nie ma poprawy.
Dzisiaj poleciałem do Niemiec i zauważyłem, że wibracje są tylko w okolicy 50km/h. Wychodzi więc, że musi być to:
- półoś (przeguby)
- przegub tylny wału Kardana (ten tuż przed dyferencjałem)
- niewyważenie wału może?
W tygodniu zrobię rozpoznanie...
damned1, zaintrygowałeś mnie tym sensorem. Szyby jeszcze wymienianej nie miałem, ale mam już odprysk kamienia na wysokości nosa kierowcy, więc do TÜV'u w listopadzie szyba będzie musiała być wymieniona. Zwalę wtedy na nich, że nie działa ;).
Ostatnio edytowane przez HTN ; 13-08-2017 o 20:03
haha dobre ale w Polsce już by ci powiedzieli ,że auto po bombie atomowej bo szyba wymieniana a w Niemczech prosta sprawa....TUVu nie przejdzie i tylko atut będzie bo szyba nowa bez rysek i steinschlagow.
To jeszcze tylko tak na zakończenie OT, tutaj nr tego czujnika:
https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/p...wania-klejony/
Skrurczybobas... Drogi jak szlag! Jak będzie padnięty, to trzeba będzie poszukać używki.